Plus igen efter mf/ma
Ingång och testet är neg. Helvetes jävla skit!!!!!
Åh så skönt att vecka 35 närmar sig Lisa. Min äldsta är född 35+3 och var dessutom liten (vet inte procent, men två standardavikelser under på normalkurvan har jag för mig). Blev lite tid på neo, men sen har allt gått fint. De är små i vecka 35, men bra mkt större än i vecka 32 :-O
Grattis och välkommen mamma till W
Odetta, inte långt kvar nej!! Oj så tiden flyr :-O Kommer själv på mig med att säga, "ja nu är jag ju halvvägs", fast vecka 27 är ju lite mer än halvvägst. Hoppas själv bebis stannar till januari, men inte längre än ut månaden
Ja det blir som det blir, inte allt (inte mycket) man kan kontrollera alltid
Man får bara hoppas och önska att allt som blir här i livet blir bra! *veckans lilla filosofiska tanke*
Så skönt att allt såg bra ut KMW. Härlilgt när det är så! Trevligt med bra tillväxt, men det blir lite tungt också
Själv så är jag mkt nöjd med helgen
Vi sa bägge ja och prästen och cermonin var bra! Kalaset efteråt blev kalasbra och barnen skötte sig exemplariskt med sina barnvakter. Laddade med Mariekex, böcker och dvder så höll de till i ett eget rum vid sidan av. Då inte O såg mig, så gnällde han inte heller. Tydligen sov de även bra på natten (jag och maken sov på hotell!! Lyx!) .
Skall se vad det blir för bilder allt eftersom här med. Tog ju inga själv, utan vänner som gjorde. Skall kolla om det dyker upp några bra här allt eftersom!
KMW. VAttengympa låter härligt. Jag har inte kommit iväg på ngt sådant. Vet inte om jag skulle orka... Är helt slut här på kvällarna som det är
Men kanske att vattengympeaktivitet inte ger så mkt sd!?! Hm. Hade varit härligt att få röra lite på sig, men det blir det nog nog av med flytt och allt nu
Mimmi. Så jobbigt att det drar ut så på tiden innan nii får barn
För eller senare, på ett eller annat sätt så får ni ert älskade, efterlängtade barn. Men det är så tråkigt för er att ni verkar behöva vänta...
VARMA KRAMAR TILL ER!!
Lisa. Lillflickan hos er verkar ju trivas bra i magen nu
Så skönt att hon behagar stanna tills närmare fullgången!!
Mamma till W. Visst har du en donkey? Hur nöjd är du med den? Ser att det börjar komma en och annan på begagnadmarknaden nu och är sugen på en sån
Skall visst finnas en ståbräda till dubbelvarianten också.
Tack
Då får den fortsätta vara högst upp på min önskelista
Nej så tråkigt mamma til W.