• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-07-28 10:22:59 följande:
    Usch, har åkt på en förkylning! Inte kul alls! Så ont i halsen, feber och täppt. Och i helgen har jag besök av 10 pers så jag har verkligen inte tid att vara krasslig, har så sjukt mkt att fixa: måste handla, städa, montera en spjälsäng, tippskydda ett par möbler då några av gästerna är små barn.. Hur ska jag orka??????
    Stackare! Jag har ju fått samma sak, började förra torsdagen, är fortf inte bra, smaken och lukten lyser med sin frånvaro. Sommarförkylningar är pest, hoppas du kryar på dig snart och att du orkar med allt ändå, gumman.

Kram och krya på dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Labolinas skrev 2011-07-28 12:59:33 följande:
    Stackare, krya på dig!! Att förkylningar alltid ska komma när det är som mest olämpligt, det är då märkligt!! 

Jag måste rådfråga er övriga hur ni resonerat/resonerar kring KUB vs fvp? Ringde för att boka KUB idag. Fick då reda på att man har rätt att välja fvp när man är så gammal som jag är    (36). De upptäcker bara 90% av alla barn med DS vid KUB & risken när man är 36 att man får ett DS-barn är 1/308. För vår del är vi överens om att vi inte vill ha ett barn med DS. Sen är det ju 1% risk ca att man får missfall om man gör fvp, så det lockar ju inte heller precis, samma för moderkaksprov...Usch, jag känner att jag inte vet varken ut eller in. Tar tacksamt emot er input!!!!
    Jag är 39 år och tänker göra KUB. Måste jag gå vidare med mkp, ja då får det bli så... Men nu ska vi tro att vi inte behöver gå vidare, varken du eller jag.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    3 barns mamma84 skrev 2011-07-28 15:25:17 följande:
    Mabaja: åååh vilken sæt bebbe mage ni skaffat till er {#emotions_dlg.flower}
    SoMa72: Grattis till Hjärtasom slog fint 
    Tack gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Nikki GBG skrev 2011-07-29 11:14:59 följande:
    tror jag plussat idag på bim!!Glad
    både jag och min sambo ser ett mycket svagt streck men det är så svagt att det inte fastnar på bild i min kamera..
    men gårdagens test var totalt blankt så skillnad ser man.
    men undrar om testlagrets stickor kan ge falska plus eller visa skuggstreck som ändå är negativt???
    kommer lägga upp en bild på morgondagens test om det är starkare än idag...
    så nu börjar oron över ytterligare ett missfall då jag nyligen haft 2 missfall på raken, ett i mars och det senaste den 29 majRynkar på näsan
    den här gången är kanske förutsättningarna bättre då jag både äter 1/3 albyl minor/dag och smörjer mig med progesterAll 2 ggr/dag...
    Nu ska det gå vägen ska du se, gumman! Upp med bilden imorgon! Och jag svarade på Testlagrets i den andra tråden.... Tror du kan lita på testet, bara se till att det blir starkare nu
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-29 14:14:49 följande:
    Tänkte bara tala om att jag lever... är in och läser men orkar inte skriva nått... det går bara runt i skallen. Har börjat med en fin tradition att kräkas nattetid... Positivt är ju att jag slipper göra det på jobbet, nackdelen är att jag inte får sova...

Trött är bara början på vad jag är... sen grav-trötthet ovanpå det... wie! =)
    Stackars lilla skruttan! *kramar om* Låter jättejobbigt.... Hoppas det blir bättre snart!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Nikki GBG skrev 2011-07-29 15:30:29 följande:
    vet inte om jag vågar säga tack än för när jag tempade nyss hade den gått ner från 37 igår till 36,7 Rynkar på näsan
    kanske bara e en tillfällighet eller så kanske mensen kommer idag iallafallRynkar på näsan
    Det där med tempen ska man inte lita på... Har läst av andra gravida att deras temp droppade och de trodde det var kört osv, men det var det INTE.. Så sluta tempa nu!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-08-01 09:24:57 följande:
    Nu ska ni få se på en från början tjock mage men som nu har fått tillskott av en söt bula... Min mage ser krockskadad ut, helt sned! hahahh! Såg den i morse, inte konstigt jag har ont kanske... det fanns definitivt inte igår..

Vilken gullig liten bula!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-08-01 09:55:39 följande:
    Gullig mage mct!! :)

20 min kvar till vårt köns ul! Ååh va spänd jag e!!!! :)
    Vad spännande! Hoppas bebben samarbetar med er så ni ser vad det är...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma