• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-05 13:10:29 följande:
    GRATTIS!! de kommer gå fiiiint nu!!
    Tack så mkt!

Håller tummarna för dig, jobbigt att vara inlagd, men skönt att veta att de har stenkoll på dig... Snart är du mamma, wow vad häftigt!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-05 13:13:18 följande:
    Visst är man logisk i sina tankar?
    Oerhört logisk! Men med tanke på vad vi här inne har i bagaget, så är det inte så konstigt heller..
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-05 13:38:17 följande:
    Självklart inte, vår logik och våra slutsatser baserar sig på vetenskap och beprävad erfarenhet.... beprövad erfarenhet iaf... =)
    Hehe, precis... =)
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mmmbop skrev 2011-09-05 13:40:13 följande:
    Skönt SoMa! Grattis!
    FruW skrev 2011-09-05 13:41:15 följande:
    Grattis SoMa till lyckat kub, skönt att det gick bra!!

Kjaam snart är din bebis här! En vecka kommer gå jättefort ( tänk så snabbt 4 v semester tar slut ;) )
    Tack finingar!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-09-05 15:50:38 följande:
    Kjaam Fusk gumman .. Vad ska jag och winston göra nu... (mer än växa) ;)

SoMa gumman är du hemma nu, inga fler semesterresor inbokade hmm
    Gött att det gick bra på kubet, nu så lär det bara gå bra :)

MCT din stackare du har verkligen fått allt dessa veckorna. Nu borde det bara bli bättre gumman

Var på meningslöst bm möte idag. Hon lyssnade i allafall. 160, 145, 148 i hjärtljud
    Och jag kom ur huset en liten stund iallafall :) stackars winston fick vara hemma :)
    Skönt att du kom ur huset en stund och härligt med hjärtljuden.

Japp, nu är jag hemma och har jobbat första dagen! *pust* Nu lär det nog dröja med utlandsresor till aug/sep nästa år Tungan ute

Hur blev det med bild på Winston?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-06 09:20:17 följande:
    Alltså mitt största problem just nu är att jag sedan förra lördagen mått SKIIIIT... Fysiskt. Vet inte om jag är så himla orolig egentligen mer overkligt?
    När hon ringde igår sa hon bara att tsh var väldigt lågt, att det var verkligen inte bra och att det bör kollas upp igen om två månader.. (?) sen frågade jag om T4 och T3 och får så till svar att dom var bra. Jag frågar VAD de var med det ville hon inte svara på... Det här är ju anledningen till att jag har bytt barnmorska, hon SKAPAR oro i mig.

Nu sitter jag på vårdcentralen och väntar. Har jag rätt har jag både bihåle och öroninflammation... Jag vill bara slippa de här konstanta infektionerna... Slippa sitta i duschen på natten för att kunna andas...

Jag går redan på kbt och har gjort det sedan september förra året så en samtalskontakt har jag.. :)
    Lilla pluppan, hoppas du får må bättre snart. Hjärta 
    Bamsekram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-09-06 10:45:10 följande:
    MCT ring sedan till medecinen och boka telefontid. Den läkaren kan se dina blodsvar och ger dig rätt info.

Bäbisarna ska du inte oro dig för, finns så mycket annat att oro sig för.
    1) Skaffa dig en winston,
    2) tänk om aliens kommer (har jag sett på tv)
    3) tänk om någon kommer och gör om hela huset.(home makeover .. Har jag oxå sett på tv)
    4) Tommy Körberg kommer och vill att du ska sjunga i hans lag (oxå tv)

Se hur mycket annat som helst att oroa sig för gumman ;)
    Haha, gumman du är så underbar! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Tjejer, har ni gjort bikarbonattestet för att "se" vad ni väntar? Tydligen är det stort i England, finns nån tråd om det här på FL, kul att se om det stämmer...

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma