rontgensyrran: Fy faban vad tråkigt att höra, skickar en massa massa rå-om-kramar och hoppas att det på nåt sätt ändå ordnar sig för er.....
Igår spydde jag massor av gånger så fort jag försökte få i mig nåt så till slut pallade jag inte med det så vi åkte till gynakuten efter rådgivning från vårdguiden. Tog flera timmar men jag fick till slut dropp och stolpiller

. Fick se pyret igen med UL på magen när den höll på att gymnastisera!

Precis innan vi skulle åka hem såg jag att jag hade börjat blöda från underlivet men vi åkte hem eftersom allt hade sett bra ut. Och idag var vi iväg för KUB igen och då var det ju med VUL och hon såg att blödningen hade avtagit och att det inte kom från livmodern. Fick 1:2686 så risken för DS var låg. Nu kunde hon mäta mycket bättre än vad de kunde göra i måndags, CRL var 66 mm och jag beräknades vara i v 13+0. Vi fick inget papper med all data som ni andra verkar ha fått? Hon sa att de brukar de inte ge. Vi fick iaf en bild med oss

dock inte någon jättebra men min sambo ska hjälpa mig ikväll med att försöka få över den till datorn.
Känns så underbart skönt att veta att den verkar må prima i magen! Sämre med mamman men ååh vad alla kräkningar känns värt det när man fått se den tre gånger den här veckan bara....