• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Muffe skrev 2011-04-05 10:46:05 följande:
    Sugar, jag tror också det är bebis du känner!!! :)

Åh, nu har jag sån "mensvärk"... hm!

en fråga ang. filtar till bebis, hur många tror ni det går åt att ha hemma i början? :)  
    jag har tre filtar till W... En tjock, en fleece och en snuttis..
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    Muffe skrev 2011-04-05 12:57:42 följande:
    Någon som vet var man kan hitta söta filtar på nätet, gärna med nallar eller hjärtan på?
    kollar runt som en galning med hittar inget. ... nu beställde jag en regnbågsrandig från Villervalla iaf... den var söt! :)
    babyproffsen? Barnens Hus? och så finns det ju typ Ellos och såna ställen.. :)
  • Mabaja

SOFY: jag säger inte heller tack!

och JAAAA, fikatime! Jag är med. Hojta till när du kan. Min Wilding får följa med och ha maaaassor av leksaker så hon kan fördriva tiden utan att bli alltför rastlös! =)

• Mabaja

Pancakes: Vi hade namnen Wilda och Wilex inför Wildas ankomst! :) Nu har vi Wilex till nästa... Men tjejnamn kommer vi få jobba på. Fast det gör vi den dagen det är aktuellt, dvs inte nu!

• Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-04-07 13:43:04 följande:
    Haha inga problem för mig o raka mig, klippa/måla tånaglar o sånt ;) Sover fortfarande på mage också, underbart! Brukar bada ofta också o då sitter ja i skräddarställning o lutar mig över kanten eftersom datan står på en pall där ;)
    mage sov jag inte på på slutet, men det gör jag inte i vanliga fall heller... i övrigt gjorde jag likadant som dig! Min man blev dock lite funderad när jag rakade mig för jag hade ju min jättemage i vägen.. Men inga problem... Man hittar sina knep även som stor och otymplig! =) rakar mig fortfarande på samma vis nu även utan jättemagen men kom på att det är himla praktiskt (läs: latfasoner) som jag gjord edå
  • Mabaja

Sofy: Bakläxa på dig! ;) jag väntar ju frenetiskt i bloggen så måste jag gå in här och läsa vad som händer! jag som lämnat den här tråden! ;)

• Mabaja

OJ OJ OJ MCT! Sådär starka får inte ens jag, därav att jag tog ett digitalt istället! GRATTIS! Nu följs vi åt!

• Mabaja
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-06-24 10:24:52 följande:
    Usch stackare.. har oxå foglossningar. så mycket nu att jag måste sitta i rullstol.. kan knappt gå
    Jag fick foglossning i v 12 förra gången... Nu har jag inte ens kommit så långt!

Men om du sitter i rulle redan nu borde du väl få en igångsättning beviljad iaf så du slipper gå vägen ut?
  • Mabaja
    sugarrush skrev 2011-06-24 12:44:23 följande:
    Nä fy man e inte människa.. jag känner mig fången i mitt eget hem. kommer ingen vart själv..spec jobbigt är de nu då min morfar e döende å vi vet inte hur länge till han e i livet. kan inte åka å hälsa på han en massa som jag vill.. får nöja mig med att ringa han varje dag istället
    Stackare... skickar en stor kram! Och foglossning som verkligen är usch och fy! Min syster vad sjukskriven från mitten av sin senaste graviditet för att hon inte kunde ta sig ur huset.

Mabaja: oj vad tidigt du fick foglossning den här gången! Kommer det kanske tidigare om man nyligen varit gravid? Jobbigt för dig!

Kan ni kolla om ni kan få tag på sjukgymnaster genom BM?
    Ja det kan inte vara annat än foglossning. Fast trodde inte att det kunde sitta i ryggen. Det är inte jätteroligt att kånka på Wilda när det gör så ont... och då har jag "bara" alla veckor kvar. haha.

Jag tänker ta upp det med mvc den dagen jag ringer, och det blir väl om en månad ca.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma