Plus igen efter mf/ma
Telge: det sitter i ryggslutet och strålar ner i benen.
Har tänkt ringa till mvc om nån månad- till dess är det bara att bita ihop.
Telge: det sitter i ryggslutet och strålar ner i benen.
Har tänkt ringa till mvc om nån månad- till dess är det bara att bita ihop.
Nu inatt har det kommit för mig att det här kommer att gå åt pipan. Alltså inte kan utan kommer. Har tom satt i trosskydd för att vara beredd.
Jag kan ju vara dum men det är så jag känner!
Jag har tänkt kolla med vul om en månad. Har inte ringt varken mvc eller för vul.
ok, jag kanske har lite hormoner i kroppen ändå. Sitter i pappas vardagsrum och hör hur pappas granne snackar skit om mig i köket. Så här sitter jag och tokgrinar i rummet bredvid. Jag vet inte ens vad jag har gjort för att förtjäna allt han sa...
Tvåbarnsmamma: länkar du verkligen till en familjelivstråd? Kan du inte länka till en medicinskt och forskning på det istället? Och det där med moderkakan tror jag inte ett dyft på eftersom det är lika farligt för ALLA kvinnor och barn om den lossnar efterso Barnet inte får syre! Även jag har läst om att man måste snittas efter två snitt pga att livmodern. Livmoderväggen är för tunn och för svag efter två snitt.
2 barns mamma: Nu har jag läst lite i tråden och det är ju som sagt LIVMODERN som kan brista och inte moderkakan.
Jag vet bara att jag skulle prioritera min hälsa istället för att vilja föda vaginalt. Jag har fött ett barn på "rätt" sätt så skulle det inte gå fler ggr så är det lugnt för min del, men det är min åsikt... Jag skulle ALDRIG riskera att min livmoder brister för att jag är dum och SKA föda vanligt liksom... Men det är jag det!