Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

MCT vad fin du är! Hjärta

• sugarrush

Natur, kul att höra från dig! Du har något helt fantastiskt framför dig, jag blir riktigt avis, det var så grymt häftigt att föda barn!
    Lycka till och kram!

• sugarrush

Bråkiga twins du har MCT.. Haha syskonkärleken börjar redan i livmodern

• sugarrush

Jag vill oxå ha fb-vänner! Hur hittar jag er alla?

• sugarrush

Hoho färnevik, här har du en annan pepparkakshusentusiast! Men iår blev det inget. Brukar tävla...

• sugarrush
    kajsalisa skrev 2011-12-08 21:17:59 följande:
    Shit Sugar! Imponerande pepparkaksbygge. Haha, sitter här och knåpar med mitt första någonsin, och det blir banne mig inte snyggt, det ska gudarna veta.... ;)
    Ös på med godis! Döljer alla skavanker!
  • sugarrush
    Muffe skrev 2011-12-08 21:34:32 följande:
    Ja Ruth lär ju ta upp all din tid! Hur mycket brukar du ta betalt för att göra bröllopstårta? Nu är jag bara nyfiken, du bor ju alldeles för långt bort för att göra vår tårta... eller tror du det funkar att skicka den ca 40 mil med post
    Beror lite på.. Vad den innehåller och vad för dekorationer som önskas. Jag har tagit typ 35-45 kr per bit men nu har jag förstått att det är vääääldigt billigt... Borde nog höja det lite, men typ där ungefär.
    Hehe, kan nog bli lite klurigt med 40 mil... men det frestar allt lite...
  • sugarrush

Leaeva, jag får tårar i ögonen! Vilka underbara små godingar! Det mest fantastiska jag sett på länge!

• sugarrush

Vilka härliga magar!!!! (Såhär i efterhand är det sjukt overkligt att man haft en sådär kula själv.)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma