• JoWiAn

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2012-01-27 19:52:53 följande:
    *rullar in med magen full av potatisgratäng, fläskfilé och bebisar...*  Inte i samma mage dock men de konkurrerar om utrymmet...

Du e för rolig!

Idag kom mitt paket från hm... EN urgullig body med trycker born 2012 Så fin. Lite annat oxå.   
    William 2005-03-03 ~ lillebror i magen BF 13/5 2012
  • JoWiAn
    plutten02 skrev 2012-01-29 08:46:37 följande:
    Någon här inne som kanske har svar på min fråga... Glad

Igår på eftermiddagen så började jag få som mensvärk i nedre delen av magen som strålar ut i ljumskarna... Det kom till och från under hela kvällen...
    Inatt har det varit lugnt då jag har jobbat... Men nu på morgonen när jag åkte hem så började det lite smått igen... Det kommer och går...

Bebis kände jag igår kväll när jag äntligen fick sätta mig ner i en fåtölj på jobbet även nu på morgonen har den rört sig...

Jag är i vecka 19 (18+3)
    Jag har oxå så från och till.... precis som det sitter i kanten under magen... Dessutom får jag ofta kramp i liganmenten som sitter där på sidorna. Mindre nice.
  • JoWiAn

Jag ska ju inte skriva ut mitt midjemått haha

• JoWiAn
    MCT79 skrev 2012-01-29 16:58:19 följande:
    Man kanske ska ta ut pulkan på en tur.... kanske sätter igång något! Undrar om vi har nån bra backe här...
    Sambon kan väl dra mig UPPFÖR? ;)

Tycker jag låter super bra!!!! hihi... Lycka till!
  • JoWiAn
    Cat79 skrev 2012-01-30 11:59:38 följande:
    Idag har vi fått se en liten krabat med ett tickande Hjärta. Är så glada att första bekräfelsen visade bra men vi tar en dag i taget. Enligt VUL är jag i ca 9+5 och BF 30 aug (enligt graviditetskalendern 10+2).

Hoppas allt går bra idag SoMA!!!!

Ha en fortsatt bra dag för det ska jag ha!

Vad härligt!!! Grattis!
  • JoWiAn

Mct: hur stora måste dom vara för att dom ska ta ut dom? Kanske växer bättre på utsidan??

• JoWiAn

Du måste ansöka oxå. Får papper hem från fk. Annars kan du göra de på mina sidor på deras hemsida. Massa som ska fyllas i. Är du sjukskriven heltid?? Skit svårt att få beviljat för sammandragningar håller tummarna att de ska bevilja min för foglossning. Inte så lätt det heller har ja hört.

• JoWiAn

Vilken bra läkare!!! härligt att de tar en på allvar. Arbetsgivaren kanske inte hunnit sjuka dug på fk än. Kommer upp en liten röd flagga på din sida när det är gjort. De anmäler ju när 2 veckor gått. Som jag skickade mig en måndag. Efter helgen efter 2 veckor skickade arbetsgivaren meddelande till fk. Då kunde jag gå in och ansöka. Fick även papper hem men de skickar dom automatiskt så de var varar att kasta.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma