• JoWiAn

Plus igen efter mf/ma

ODD: Säger samma, välkommen!

• JoWiAn

Havsklippan: Jätte Grattis!!!!!!!

ODD: Kan inget annat än beklaga..... {#emotions_dlg.flower}  

• JoWiAn

Min BM tog ferritinvärde på mig fast att jag hade 147 i hb... Rutin sa hon. Hon kopplade inte ihop dom alls. ferritinvärdet var depåerna sa hon. Mitt låg på 67 så jag kan vara lugn med järntillskott.

• JoWiAn
    Javisst skrev 2011-12-28 17:17:45 följande:

Jag har den senaste veckan fått väldigt ont i ryggen (strålar ner mot låret och även en del fram mot blygbenet) när jag lyft mycket på jobbet. Känner oftast inte av något under dagen utan det är först efteråt när jag måste "rulla" ur bilen här hemma. Jag har haft en del problem med ryggen tidigare, men den värken har mer suttit i svanken och smärtat på ett annat sätt. Hur vet man om det är en gravidtetskrämpa eller om det bara är min gamla som blivit värre? Jag tänkte att om det är min gamla krämpa borde jag ju kunna göra något åt det, men är det pga graviditeten så är det ju svårare

Jag har tidigare gått hos en kiroprator men inte vågat nu när jag är gravid. Vad tror ni, om jag ringer honom men säger att jag är gravid så kanske han är försiktigare? Fast jag vet inte.... han brukar knäcka i ryggen och det hade känts extremt obehagligt nu...

Vecka 19 imorgon! Shit vad tiden går fort nu! Två veckor till RUL...

Var det på fredag du skulle på UL, Mimmi? {#emotions_dlg.flower}

Låter som foglossning! Välkommen i gänget.... Kan göra riktigt ont!
  • JoWiAn
    Mamma till W skrev 2011-12-28 17:27:05 följande:
    Jowian: foglossning is the shit! ;) skämt o sido.

En liten grej från tidigare idag: min man säger "när jag ger wilda mat kan ju du passa på att suga av mig under bordet. Jag kan lägga ett täcke över så syns du inte (vi har varit hos min pappa i några dagar).
    Jag: "vi har ett problem, jag kommer inte under bordet (foglossning)
    Min man: "men det är ju bara att jag rullar in dig"

Det där är min man i ett nötskal!

Nu har vi precis satt oss i bilen och börjat styra hem igen! Tre dagar är lagom att vara borta så imorgon kommer jag åka iväg och ta de prover som ska tas.

Visst är det.... Helst när man kommer med en liten liten babys mage och gungar fram som man gått över tiden och väger MINST 150 kg.
  • JoWiAn

Kanske bud på att köpa en riktig rullator?? Sålde inte lidl för ett tag sen? Kanske finns nåt klipp på blocket

• JoWiAn
    Javisst skrev 2011-12-28 19:23:35 följande:
    Haha, ni är ju för roliga!

Håller verkligen tummarna för dig på fredag! Förstår så väl dina känslor... jag vet att jag ville få UL bara för att få det överstökat och man kunde gå vidare. Inte så mycket positiva tankar alls... bläää... många kramar till dig!!!!!

Nu ikväll kände jag de första sparkarna utanpå magen Hjärta Hade en katt som låg och spann bredvid mig, men huvudet på magen och hela hon hoppade till (hon är lite nervös av sig), hihi. Kände efter lite mer ordenligt och la handen på magen där jag kände det första gången och fick känna det tre, fyra gånger till mot handen. Såå himla mysigt!!!!!! HjärtaLYCKA!Hjärta Har fortfarande ett fånleende på läpparna

Ohh vad härligt. Vill oxå känna utanpå.....
  • JoWiAn

Mimmi: Håller alla tummar och fingrar och tår att allt ser fint ut! Det är minsann er tur nu!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma