Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Bjornis skrev 2010-09-26 14:48:47 följande:
    2 barns mamma84: Hehe. Ja så snuskigt var det nog inte. Det var ännu ett härligt "måstesex".
    Sen när kiddot är ute ska vi ha massa snuskigt sex. Ja, det är planen iaf. Haha. Det var ju snart 1,5 år sen jag initierade sex av en annan anledning än bebis. Pinsamt. Tur maken står ut och är lika förvirrad sexuellt just nu som jag.
    Haha ja ''måste ha sex''
    ''äääälskling jag har ägglossning nu ska vi ha sex''
    mannen ''jaha ta av dig byxorna''
    Skrattar så var det här hahahahaha

Nu älskling ta av dig byxorna jag är KÅT hahaha sex vare dag men idag sa vi båda sammtidigt utan att säga någor var detta ''inte sex idag'' haha vi började att skratta men han e förskyldoch jag trött och ont i huvet (lovar)
    Tungan ute

Ja nu får ni älska med varandra lite mer tills det inte går då magen är i vägen och kanske bebisen sen som skriker hahaha
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84

Mabaja:
    ååh grattis till BF dagen idagsnart åååh snart så gummanHjärta

Idag gick man in i vecka 29 o 82 dagar kvar hihi YESS underbart ...
    Nu magbild skas läggas in + 4 NYA köpa boodys till elias och Hm paketet hämtat från posten innehåll massa boddys osv skas läggas in

Halv % av arbete skas fås då jag svimmade IGEN för 100gången hmm typ så nu får jag jobba 4 timmar istället för 8 timmar ...
    Och sen måste jag ta sjukskrivning helt i början av nov ..

• 3 barns mamma84
    Fröken SJ:
    ååh tror du det blir en flicka ??
    Låter som det hihi grattis

Nya bilder på magen och nya kläder till pojken i magen
    Nu finns dom inne på bildtråden..
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2010-10-03 15:17:17 följande:
    min man sa det med, men vet inte om jag orkar. leder ju ingen vart. mer än några timmars förvärkar from hell. haha.
    Se till att han har 3 ggr satts i dig för man säger att spermierna sätter faktist igång + orgasmen..
    Så när du får detta igen se till att gå gå gå  fast det gör piss ont ..
  • 3 barns mamma84
    MCT79 skrev 2010-10-04 08:24:08 följande:
    Jag skrev det i mitt inlägg Muffe... bim idag.
    GRATTIS till din graviditet om du fått ett svagt + och BIM iadg du e ju gravid
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-10-04 08:33:55 följande:
    MCT79, ber om ursäkt, det står ju att det är bim idag... Gravid vet du

tjejer, jag måste fråga er om råd. Angående KUB. Vi har bokat tid för detta om ca 14 dagar men i går pratade vi med en tjej som menar att "jaha, om vi får besked att barnet har en skada, är det inte välkommet till världen då..."
    då kände man sig ju som världens sämsta mamma typ.

Hur gör man med KUB? ska man göra eller inte?
    Vi räknar ju med bra sifror och hoppas att man inte behöver gå vidare med FVP, men om man måste det - då är det knivigt eftersom det finns risker med det.

Hur resonerade ni?
    Jag blev aldrig frågad om KUB med någon av mina barn bodde i sverige då.
    Nu när jag blev gravid med denna bor i danmark nu så fick vi till sjukhuset för tid till UL och hon fråhade mig o sambon om KUB test alltså man ska se via UL om något är fel och blodprov hmm tror det var så.
    Men både jag o sambon sa nej till detta.
    Så jag fick höra samma sak från henne med om något skulle vara fel men jag o sambon ville inte veta då detta barnet var vårt vårt som vi längtat efter efter vårt MA vi fick.
    Men när hon gjorde UL sen så såg allt faktist bra ut
    Man behöver inte om man inte vill detta är bara hur man själv har det och om man har något allvarligt med sig eller familjen släkten osv osv ...
  • 3 barns mamma84
    Pancakes skrev 2010-10-04 08:37:34 följande:
    Godmorgon!

Sofy, Röntgensyrran, Happiness mfl...fy så tråkigt med alla era komplikationer!!

Muffe, förstår att du blir orolig för blödningarna men som någon skrev så har du ju haft det tidigare också och det var ingen fara. Du är säkert en sån som blöder från och till under graviditeten, det är det ju många som gör.

Tjejer, jag går omkring och funderar på vad man får och inte får göra. Det är så svårt allting när man är så nojig. Har frågat BM men hon säger bara att ALLT är ok men jag vet inte om jag ska lita på det. Så här kommer några frågor till er experter:

- sushi är ok eller hur?
    - rött kött är väl ok så länge det är nöt?
    - bada bubbelbadkar, är det ok? Förstår om det är infektionsrisk på offentliga men om man har ett själv hemma är det väl ok? Eller är "vibrationerna" farliga?
    - måla friggebod utomhus? Inomhus kanske inte är så bra för att man andas in lukten så koncentrerat men utomhus borde vara okej, eller?
    - sushi är ok eller hur?
    Ja det finns GRAVID sushi
    - rött kött är väl ok så länge det är nöt?
    Ja det får man om köttet är hel stekt
    - bada bubbelbadkar, är det ok? Förstår om det är infektionsrisk på offentliga men om man har ett själv hemma är det väl ok? Eller är "vibrationerna" farliga?
    Självklart får man bada i bubbelpol hur mkt man än vill och NEJ det är inte farligt för dig eller bebben
    Om vibrator skulle vara farligt skulle man inte uppfunnit dildos och använda detta som gravid
    - måla friggebod utomhus? Inomhus kanske inte är så bra för att man andas in lukten så koncentrerat men utomhus borde vara okej, eller?
    Det finns måla färg man INTE får andas in som gravid så innan ni ska måla ska ni fråga om det är okej som gravid.
  • 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2010-10-04 09:04:38 följande:
    hahahahahaaaaa....JAG DÖR!!!!! Faan vad du är rolig! Får man använda dildos som gravid då??? Man kanske inte får använda den på grund av vibratorn???? hahahahaaaa
    Hahahahaha jag har en snusk jerna istället för gravid jerna hahahahaha  
  • 3 barns mamma84
    Pancakes skrev 2010-10-04 09:17:07 följande:
    Hahaha...ja, en dildo lär ju vibrera betydligt mer än mitt badkar i alla fall.. :)
    Skäms
  • 3 barns mamma84
    sofy skrev 2010-10-04 09:24:26 följande:
    Muffe; Inge mer blod? Konstigt........ ;) Vad va de vi sa, igen? Lyssna på oss nu, haha! KRAM!

Pancakes; Sushi är som Lallan skriver, OK! Dom fryser ju fisken innan så. :) Och ja har badat jacuzzi hemma hos ma & pa, verkar ju funkat för mig iallafall. Och sex har vi också haft. första gången i v 8, men de går ok. :)

MCT; Hoppas hoppas!!!
    Hahaha jag sa iaf att hon var gravid
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma