Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Kjaam vänta nu här. Du har 34 dagar kvar sa vi.. Hallå vi var ju två på soffan :)

• Bellas7

Kjaam klart du klarar det. Det är bara att bita ihop och kämpa kämpa plus vem vet förlossningen kan starta nästan när som helst. 33 dagar kvar :)

Idag har jag läkarbesök så en liten utflykt, :))
    Men jag är skitorolig att det ska vara något. De ska mäta tappen och hoppas hoppas nu att den inte har mognat eller öppnat sig något. I såfall blir det inläggning :(

V 22+o idag och 42 dagar till mitt första delmål... Tiden går sakta sakta

• Bellas7

Tappen var fortfarande 4.8 cm :)) allt så bra ut med bäbisarna. Jag har fått bricanyltabletter och om två veckor ska jag få kortisonspruta för barnens skull. Fick även kommentar vilka livliga barn :) (damp varning eller vad)

MCT har du noxinorm hemma (starka morfin tabletter) jag fick det fast jag var gravid nu sist på sjukhuset plockar bort hela huvudet :) hoppas det blir bättre snart gumman

• Bellas7

MCT MEDICINERA och vila nu. Vänta tills de två små börjar slåss i magen då lär de inte bli någon vila :)

Kjaam hur är det? Hur går nedräkningen :)
    Jag har 39 dagar kvar nu, och tiden bara springer iväg här i sängen. MAn vaknar och ligger och tittar ut ett tag, väcker sen winston. Sen tittar vi på tv lite.sen vila och lite besök. I går var en stressig dag, jag gick ur sängen, satte mig i bastun (15 min) sen dusch och renbäddning av sängen, sen massor av sd så det blev 1/2 bricanyltab till mig och en halv till winston så det lugnade sig på kvällen. :) sen tittade vi på titanic och winston blev nog lite ledsen så vi stängde av i mitten. Haha

Hmm tänk jag har bara 11 veckor kvar i sängen haha vadå lär ta takplattan med mig haha

• Bellas7

MCT haha jag är efter 18 dagar i sängen lite lite skadad men efter 80 dagar i sängen lär det vara annorlunda haha

Kjaam hoppas du inte fick stressa för mycket. Ja konstigt att tiden ens går :)

• Bellas7

Kjaam FUSK du vi hade ett avtal tillsammans. Nu är det bara jag och winston hemma ju.
    Hoppas verkligen du mår bättre och att de sätter igång dig innan för 29 dagar på sjukhuset lär bli drygt. Och hemsk mat är det Stor stor kram gumman

• Bellas7

MCT har läst ikapp nu. Vad hemsk upplevelse fyy. Skönt att gick bra

Sugar jodå här rullar det på i sängen. Vi äter godis, tittar på tv och löser korsord. Har BARA 37 dagar till vecka 28. Så det är inte drygt alls. Haha hur mår du? Vilken vecka är du i?

• Bellas7

Kjaam hur är det? Ligger du på en plast säng på sjukhuset. Du fuskar inte väl utan bara ligger ner.

Här är det söndag och veckan gått. Skoj ny vecka i morgon och jag då 23 fulla. Bra jag börjar faktist hoppas lite nu. :) 35 dagar till vecka 28+

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma