Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Haha jag får inte gå längre än v 34 så de lär inte bli större än 2500 men räknar inte med det hehe. Därför hoppas jag 3500 bjässar och huvudet ner på dig hehe aj aj aj

• Bellas7

Sugar jag hade ringt in och bett dem kolla. Man kan öppna sig utan sammandragningar.

Angelina har du fött vanligt någon gång? Jag tycker det är svårt att ha något att jämföra med för jag har ju fött normalt och fem min efter min förlossning så följde jag med barnet in på neo. Nu blir jag väl liggade tills bedövningen släpper. Och missar flera timmar usch så nervös för det. Sen har jag skalpell fobi och ärr fobi haha se jag lär få panik. Men hoppas att det blir nästan smärtfritt. Man vet ju inte vad som väntar känns det som :P

• Bellas7

MCT växtvärk har du bara
    Tänk på ditt MA sist hade du ont ??? De växer så jag bara säger VÄNJ DIG moohaha

• Bellas7

Tillbringar söndagen på förlossningen. Har sammandragningar och fått bricanylspruta nu. :( så rädd att det inte kommer att gå vägen :((

• Bellas7

Ligger på förlossningen med strikt sängläge, har fått bricanyl och sd har lugnats sig lite. Tappen var fortfarande fem cm så det var positivt.

Hoppas nu att jag inte får mera sd så jag får lov att åka hem i morgon.

De små mådde prima, rörde sig fint och verkade opåverkade. Flickan drack fostervatten som vanligt och smackade med munnen.

Hoppas nu att det är lugnt de närmaste 56 dagarna. Fortfarande nervös och orolig är ju bara 20 veckor

• Bellas7

Hej alla Goa. Nu e jag tillbax i min säng med strikt sängläge. Tråkigt javisst men är bara 20+1 så måste ha de kvar i magen till v 28 minst. Men jag är tacksam att få komma hem. Tack för alla tummar och tår

• Bellas7

Grattis Angelina super underbart att se hjärtat banka. :)

Kjaam vilka underbara bilder och grattis till en liten gosse.

Detta att bli totalt sängsliggande lär vara drygt men givitvis värt varenda minut men usch säger jag. Sambon har flyttat in ett bord o stolar i sängkammaren så om det kommer folk o hälsar på så kan de sitta och dricka kaffe i sovrummet med mig. Jag får gå från säng till toa och tillbax till sängen .

Kramis

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma