Plus igen efter mf/ma
Har jag iofs, men jag somnar ju! Hahah!
Soma: jag var ju bara tvungen! ;)
Prommis: tabletten är guld värd! Fick den när jag hade svamp på brösten i vintras. Hade behandlat med salva i 2 mån (gick med det i 14 v) men utan resultat. Sen fick jag pillret och en vecka senare var det helt läkt!
Nu ska w och jag snart åka och träffa min pappa! Ska ta ett varv till alla gravarna; mamma, lillebror, morbror, farbror, farmor och farfar, pappas mormor och morfar och pappas morbror. Ska även gå förbi en kompis grav (född 1990 och dog för två år sen)
Det kan nog stämma. Jag ammade ju så w var på utsidan! :)
Jag är bara 9+3. Och så har jag ett ma innan dottern och inte efter så jag borde inte vara jätteorolig! Men det är jag ju såklart!
Gissa vem som börjar få svårt att dölja magen? =) och ja jag är ju fet från början men magen är lika stor som när jag var i typ v 16-18 med Wilda förra våren,. :)

Grattis soma!
Haha jag har som sagt inte en muskel (nästan) i min stackars mage så är väl inte jättekonstigt om magen står ut redan nu! :)
Soma: tack men känns samtidigt som att det är i tidigaste laget att redan vara så stor. :)
Haha. Jag vill ju ha tvillingar och har alltid velat det men nej är bara en där inne. Får träna lite bättre inför knodd nr 3. ;)