• Mabaja
    Evve81 skrev 2011-07-16 20:55:05 följande:

Mabaja: Stora tjejen snart springer hon runt elelr går hon utan stöd redan?!

Nej än går hon inte utan stöd. Räcker gott och väl att det går kanon med gåvagn! :) Vi tror på 10 mån att gå utan stöd.
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Jag tycker också att hon är underbart söt. Just nu försöker hon riva vardagsrummet. Haha. :)

• Mabaja
    MCT79 skrev 2011-07-17 15:11:47 följande:
    Gud när går den här koma-tröttheten över... la mig en stund... tidigare ha jag sovit en halvtimme ungeför... nu väckte sambon mig efter 2,5 timme...
    här är en som också är i koma-stadiet... Wilda somnade efter att hon badat vid 12-13... Vaknade nyss. Jag låg och tittade på tv i vardagsrummet för att höra när hon vaknar.. zzznarrk! Har sovit typ halva eftermiddagen! Men blev jag nå piggare? Nej inte ett dugg!
  • Mabaja

Du får tänka positivt. Det är bara några veckor kvar innan det vänder!

• Mabaja

Vi har ju faktiskt gått mer än hälften av de kritiska veckorna eftersom vi båda plussade tidigt!

• Mabaja

Här är en till som är stendöd. Tre arbetsdagar denna vecka, sen 2.5 v ledigt.

• Mabaja

Idag blir en spännande jobbdag. Har så ont i fogarna att jag inte kan gå som folk.. Så haltar runt här hemma! Så idag lär nog min syrra fråga en sista gång och nu kan jag inte förneka längre tror jag eftersom enda gången jag haft ont i ljumske/höft är genom foglossning.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma