Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hur har det gått Smålandsjänta?? Tänker på dig och håller tummarna att det inte blir nåt mer. Kram

• kajsalisa

Hej tjejer. Visst är det oro hela tiden?! Jag analyserar ständigt hur jag mår och försöker jämföra med förra gången. Blir helt trött på mig själv. Nu börjar jag dock få bomber, något som var mitt allra första symptom förra gången. Jag som inte är så stor i vanliga fall är helt fascinerad nu, även om dom är väldigt ömma... ;)

• kajsalisa

Håller tummarna Smålandsjänta!!

• kajsalisa
    {#lang_emotions_gravid} Beräknad förlossning {#lang_emotions_gravid}

September 2010
    MB73 24 september (1a försöket efter MA)

November 2010
    Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
    Pyret12 24 december
    Maria A 78 24 december
    Bjornis 25 december (2 mf och 1 ma. 4:e försöket efter ma)
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
    gemigsinnesro 29 december (4 försöket efter mf)
    cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)
    maria204 BF 31 december (2:a försöket sedan MA feb-10)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Mami82 6 januari (2:a försöket efter MA jan-10)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    Daniela01, 14 Januari (2mf och 1ma, 6:e försöket efter senaste MA)
    misslouie 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)
    fröken SJ 17 januari (2:a seriösa försökte efter Mf Jan-10)
  • kajsalisa

Sådär, nu har vi senaste listan nära. Välkommen gravidElla. Skriv gärna in dig på listan.

• kajsalisa
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-23 21:07:41 följande:
    Nu verkar det vara slut på tårar och jag kan se vad jag skriver.Tyvärr så fungerade det inte med era tummhållningar. Inget hjärta som slog och det verkade som att graviditeten stannat för någon vecka sedan.... Ska tillbaka på fredag för att se om något har hänt annars så väljer jag nog skrapning...Känns som om någon har öppnat ett hål under mina fötter och jag bara famlar runt just nu.  Jag som var så säker på att denna gången skulle vi få våra lilla bebis men icke...
    Fan, fan, fan!!!!!
    Stor kram till dig!
  • kajsalisa
    rontgensyrran skrev 2010-05-24 08:43:47 följande:
    Tjena Kajsalisa!Hur är det med dig idag? Ledig?
    Hej fining! Nej, inte ledig, även om jag skulle önska det. Är urless på att jobba nu, och vill bara ha sommarlov.
    I övrigt mår jag ganska bra. Trött förstås, och onda bröst, uppsvullen mage och en olustighetskänsla i magen mest hela tiden, men jag tar emot alla symptom med öppna armar i nuläget.
    Hur mår du? Inget mer kräkande? VUL imorgon, shit så spännande!!!
  • kajsalisa
    mallanis skrev 2010-05-24 12:01:28 följande:
    Åh till denna tråd har man längtat!!! Hur går det för er alla? Vågar ni nu börja hoppas?
    Åh, välkommen hit Mallanis. Jag har sagt att jag ska försöka glädjas och våga hoppas. Ingenting blir ju bättre av att jag oroar mig, och händer det nåt är det inget jag kan göra åt saken i alla fall.
    Har än så länge en bra känsla om den här graviditeten, men det är ju lång tid kvar innan man kan känna sig "säker". Är bara 8+1 än så länge och väntar nu på UL om 2 1/2 vecka...
    Hur mår du? Känner du av några symptom redan?
  • kajsalisa

Lallan; härligt att allt såg bra ut. Stor kram till dig. Björnis; det är helt ok att vara skraj, det är vi allihopa emellanåt. Vi har mycket skräp i garaget, å det enda vi egentligen kan göra är att ta hand om oss själva och hålla tummarna att allt går bra. Jag vet precis hur du känner dig. Stor kram till dig också!!

• kajsalisa

Haha. Givetvis har vi skräp i bagaget, INTE garaget som jag just skrev... ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma