Plus igen efter mf/ma
Tack Björnis! Alltid skönt med lite support. :) Mår skrutt nu ikväll. Uppblåst som en ballong med ett illamående som lurar...
Tack Björnis! Alltid skönt med lite support. :) Mår skrutt nu ikväll. Uppblåst som en ballong med ett illamående som lurar...
Fiiiin mage No way!
Välkommen hem Cat. En vecka på Cypern låter underbart, även om vädret är fantastiskt här också för tillfället. Skönt att du mår bra. Visst nojjar man när man mår bra, men förhoppningsvis är det bara naturen som ger dig en lugn och skön graviditet. Du ska se att det ser jättefint ut därinne på måndag. Någon anledning att dom gör vul istället för ul? Jag ska på ul på torsdag, 10+4, det är därför jag undrar... Kram på dig!!
God morgon flickor. Solen lyser från en klarblå himmel här och jag laddar för att ta min filt med mig till parken om en stund. Allt bra här, men verkligen supernervös inför UL på torsdag. Har så svårt att tro att det faktiskt skulle kunna finnas något därinne...
Välkommen Inga och Mabaja. Ett par sidor längre bak finns bf-listan. Skriv gärna in er där. No way, vilken vecka är du i? Senaste dagarna har jag varit superhormonell också. Går in i vecka 11 imorgon...
Neeeeeej Odd nej. Det kan inte vara sant. Hang in there! Det är inte över än... Stor kram.
Happiness: Du är meeeer än välkommen
Röntgensyrran: Bra idé. Länken till gamla tråden ligger nu i trådstarten.
Torsdag it is!!!
Superläskigt. Får bara hoppas att blixten inte slår ner på samma ställe två gånger och att det faktiskt finns en liten krabat i hinnsäcken den här gången...
Sommaren2005; Ego är helt ok. Det är ju det vi finns till för, att stötta varandra när vi behöver det som bäst.
Stor kram!