Plus igen efter mf/ma
En vecka kvar till RUL idag.
Jag har också idag blivit omplacerad till att jobba natt, där det är ca 2 timmars effektivt arbete sen är det tv tittande resten. Så jag hoppas kunna jobba till maj nu
En vecka kvar till RUL idag.
Jag har också idag blivit omplacerad till att jobba natt, där det är ca 2 timmars effektivt arbete sen är det tv tittande resten. Så jag hoppas kunna jobba till maj nu
Någon här inne som kanske har svar på min fråga... 
Igår på eftermiddagen så började jag få som mensvärk i nedre delen av magen som strålar ut i ljumskarna... Det kom till och från under hela kvällen...
Inatt har det varit lugnt då jag har jobbat... Men nu på morgonen när jag åkte hem så började det lite smått igen... Det kommer och går...
Bebis kände jag igår kväll när jag äntligen fick sätta mig ner i en fåtölj på jobbet även nu på morgonen har den rört sig...
Jag är i vecka 19 (18+3)
I morgon 12.30 är det dags för stora ul . Hoppas bebisen hhar vuxit. Jag fick ju gå över till natten och jobba och allt känns mycket bättre nu. Man arbetar ca 2 timmar sen sitter man och småslumra hela natten. Så jag hoppas jag kabel jobba ny till 1 maj då jag tänkt söka hp från.
Ul idag gick kanon. Men den lilla saken där inne var inte så arbetsvillig. Den hade lagt sig så bra med magen mot moderkakan så sköterskan inte kunde se navelsträngen. Så jag fick gå ut och dricka massa vatten så den flyttade på sig lite.
27 juni
Någon som är intresserad av lite flickkläder i storlek 56??? Jag köpte en påse på blocket med kläder men jag vill inte ha kvar flickkläderna, vill bara ha kvar neutrala färger.
Inboxa mig om någon är intresserad (body, byxor, en klänning)
Rakar ni er där nere inför förlossningen??
Halva loppet avklarat...
JA, vecka 20 idag...
När märkte ni skillnad på er navel???
Jag är i vecka 20 och märker redan skillnad på naveln...