• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-08-04 12:32:20 följande:
    Min dag har varit lååång... fast jag bara jobbar till 12..  :(
    Har fortfarande huvudvärk och mår äckelilla... har pratat med en läkare på jobbet som ringde sin man som precis randat på gyn.... han tyckte jag skulle gå till gynakuten och prata med dem där och se om de kan skriva en remiss till spec MVC tidigare än vad min läkare på mödravården kan (18/8)...

Men jag hatar verkligen gynakuten i Solna... jävla sopsköterska som jobbar där som inte bara är inkompetent och snorkig utan också otrevlig och.....och,...ful!  Sådeså. Så jag härdade ut... är det lika illa i morgon så åker jag till danderyd istället.

Jag hoppas det inte är nån fara med alvedom för nu tänker jag ta två till och sova lite.....
    Imponerande att du ens orkar jobba!
    Stackars, stackars dig, måste vara så jobbigt med migrän... Hoppas verkligen att det ger med sig snart, gumman!
    Alvedon ska väl vara ok vad jag har hört? Sov så gott och krya på dig!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-08-04 15:28:55 följande:
    Hej alla det gick jätte BRA :) alla tre friska och lika stora på dagen. Två pojkar och en liten flicka. Ska lägga in bilder när vi kommer hem :)))
    Men unge!!!!! Fy, på dig som skräms så där!!! Åh, vad skönt att höra att allt är bra!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Mabaja, tänker också på dig idag!  Vilken tid var det?

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-08-05 07:57:43 följande:
    Och här är en som är mer död än levande! Inte bra att ut och svira till kl 3 på nätterna när man ska ta hand om en liten tjej! Men såååå skönt att hon sov två tim längre. Och hur ska jag orka köra hem? :)
    Veva ner rutan och sjung järnet!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-08-05 08:10:34 följande:
    Soma: får göra det! Jag får nog lära mig att jag blev för gammal för sånt här igår! ;)
    Hehe, närå, man blir aldrig för gammal... Även om det känns så, man får bara ta det liiiite lugnare.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-08-05 09:11:07 följande:
    Soma: kl 13 är det dags! Ska börja rulla om en timme ungefär (är i Leksand)
    Kör försiktigt, gumman!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-08-05 10:41:25 följande:
    Aj, det känns som om min bebis inte får plats i magen!
    Hela tiden är det någon vass liten fot eller arm eller något som sticker ut så långt att man kan se den. Och trycker jag lite försiktigt in den med min hand så dyker det genaste upp någon ny vass grej på andra sidan, eller mitt för naveln. Jättemysigt att känna den, men den verkar liksom vilja ta sig ut på fel ställe....
    Åhh, mysigt! Längtar tills den dag jag oxå får känna nåt sprattla runt, sen kanske jag ångrar mig när jag sitter med onda kroppsdelar osv, men det kostar ju att ligga på topp
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Mamma till W skrev 2011-08-05 13:26:57 följande:
    Det gick kanon. Grodan sparkade så mycket att hon inte kunde mäta ordentligt. Men den är minst 10+5. Så jag håller mig till mina uträkningar till rul dvs 10+6 idag.
    Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, underbart!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma