KMW skrev 2012-07-17 12:46:12 följande:
Spännande!! Antar att du gärna vill se en liten flicka därinne, även om en liten pojke givetvis också skulle göra dig glad?!
Jag vill också gärna ha en flicka, men tror inte vi ska ta reda på vad det är. Maken vill inte så då får jag väl ge mig till tåls om han inte ändrar sig...
Jo...jag önskar mig faktiskt innerligt en liten flicka. Jag hoppas att det går att se för är det en till pojke så har jag lite sörjande att göra känns det som
Missförstå mig inte någon, en frisk bebis är ju viktigast och är det en till pojke så blir han lika älskad som om han hade varit flicka...älskar ju ALLA mina barn! Men när töserna berövades mig så berövades jag även att få vara flickmamma med allt vad det innebär...rosa klänningar, tofsar...alla tjejgrejjer helt enkelt. Och efter den här bebisen blir det garanterat inga fler och är det en pojke så får jag ju aldrig vara flickmamma igen...och jag trivdes som flickmamma.
Så jo...jag önskar mig så en liten flicka. Samtidigt sim det inte spelar någon roll, bara det går bra och vi kanske får en frisk bebis denna gången så man kan njuta lite istället för att förgås av oro.
Gud vad jag hatar att vara gravid, vill spola fram tiden...helst till bebis är året!