Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Amen hur är det ens möjligt?? 20 minuter efter avklarad middag och jag känner mig hungrig igen. Uppblåst som alltid nu för tiden, men ändå en hungerskänsla. Anyone else??

• kajsalisa

Hm... Kanske en sömmerska kan justera den om det skulle behövas?! Som tur är äter jag inte så mycket onyttigt utan försöker hålla mig till frukt, men med denna uppblåsta känsla känns det som jag gått upp 5 kg ändå...

• kajsalisa

Lycka till idag Röntgensyrran. Ser med spänning fram emot att höra hur det gick i eftermiddag. Kram kram

• kajsalisa
    Daniela01 skrev 2010-05-25 13:14:54 följande:
    jag hade oxå en dröm om att jag fick mf, för några dagar sedan. Sedan så har jag börjat fundera lite över vad drömmen betyder? Att det är ngt man går oroar sig för? eller att det är ngt som inte står rätt till? Eller så oroar jag mig bara oerhört mkt i onödan?
    Å jag drömde samma sak härom natten. Skumt det där...
  • kajsalisa
    Finmamma skrev 2010-05-25 13:28:38 följande:
    Jag hoppas att jag ska få hoppa in här snart! :)fick missfall i v 4+4 alltså i söndags, blöder fortfarande...hoppas på ett nytt plus och alla här verkar ha blivet gravid ganska snabbt efter MF. Dock måste jag ha hjälp av pergotime
    Hej finmamma! Snygg grå färg jag fick... ;)
    Flera av oss här kommer från en annan tråd som jag tror skulle passa dig. (givetvis får du hänga här också om du vill)
    Kolla in hos dom flickorna, dom är fantastiska.
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m52618450.html

Lycka till med ditt plussande!
  • kajsalisa

Röntgensyrran; hur har det gått??! Sitter ju som på nålar här i väntan att höra ifrån dig. Hoppas, hoppas, hoppas du har goda nyheter... Kram

• kajsalisa

Åh så underbart Röntgensyrran. Ännu ett steg i rätt riktning. Blir alldeles tårögd när jag läser om det. Stor grattiskram till dig.

• kajsalisa

Har sett din fina bild i galleriet Röngensyrran. Full av hormoner som jag är, blev jag helt tårögd igen.... ;)

• kajsalisa
    Bjornis skrev 2010-05-27 08:30:18 följande:
    Hej! Ja, den var där!! Och den rörde sig!!!! Vinkade till sina mkt lyckliga föräldrar. Blev mätt till 9+1. Enligt äl så är jag 9+4 el 9+5 men om man ser till förra vul:et så måter den perfekt och det är ju det som är viktigt. Han sa också att det är +/-5 dars marginal på vulen. Skönt. Ska lägga in foto alldeles strax! NU ska jag ÄNTLIGEN ring bm för inskrivning och ringa och boka KUB!PUH!
    Underbart Björnis. Älskar goda nyheter!
  • kajsalisa

Förstår hur du känner dig Bev. Jag tycker man slängs mellan hopp och förtvivlan mest hela tiden. Ena dagen känns allt prima och andra dagen är man övertygad om att det inte finns nåt därinne.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma