Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Åh va skönt Lallan. Hoppas att du känner att du kan slappna av lite nu... Vero Moda, intressant. Det visste jag inte. Hittade också, till min glädje, att Nelly har massor av mammakläder till hyfsade priser. Just nu har dom givetvis mycket linnen å sånt, så det ska bli intressant att se vad som kommer in med höstkollektionen...

• kajsalisa

Ikväll är jag så tjock, så tjock...

• kajsalisa

Haha. Näe, jag är nog inte så stor. Känner mig som att jag gått upp 5-6 kg och känner mig allmänt fläbbig, fast jag inte alls gått upp nåt direkt. Men igår kväll, oj, oj, oj. Blev så himla svullen och det kändes som att jag skulle spricka....

• kajsalisa

God förmiddag alla rara tjejer. Sitter i ett molnigt Göteborg och väntar på att solen ska komma fram. Hoppas att alla får en bra dag, oavsett om ni jobbar eller om ni, som jag, slappar på soffan. Många kramar. \o/

• kajsalisa

Hej tjejer. Hoppas att ni har haft en härlig midsommarhelg. Där jag befinner mig just nu, på östkusten, är vädret fantastiskt och jag har spenderat större delen av dagen vid förädrarnas pool. Pinklove; grattis. Härligt att ha dig i den här tråden. Odd; Visst är det jobbigt emellanåt, men vi har ju bestämt att det ska gå vägen den här gången... ;) Röntgensyrran; förstår precis hur du känner det. Veckan innan UL var jag supernojjig och på dåligt humör... Håller tummarna för att ingen här i tråden någonsin ska behöva gå igenom igen det vi alla fått genomlida för att komma dit vi är idag. Stor kram till er alla. \o/

• kajsalisa

Pinklove; jag hade precis som du hört att både orgasmer och sperma kan verka sammandragande, så jag skrev och frågade en av barnmorskorna här på FL vad hon rekommenderade efter mf. Hon sa att man i regel inte avråder gravida par att ha sex efter mf om det inte fanns en tydlig riskbild. Vi har kört på som vanligt och det har inte varit några problem. Visst finns det annat man kan göra än att ha penetrerande sex, men det är helt enkelt inte samma sak om du frågar mig... ;)

• kajsalisa

Smålandsjänta; VARMT välkommen tillbaka. Härligt att det gick så fort... Röntgensyrran; fick du tag på någon säng??

• kajsalisa

Gud så fula mina inlägg blir när jag gör dom från mobilen. Ni får ursäkta röran...

• kajsalisa

Oj så lugnt det varit här idag. Hoppas att ni alla mår bra och njuter av sommarvärmen. Min syrra har bf om två veckor och härom dagen fick jag ett par fina mamma-stuprörsjeans som hon växt ur. Kändes sådär härligt, läskigt, overkligt att prova dom. Än så länge är magen för liten för att dom ska sitta uppe, men om någon månad så... Kan ni fortfarande ha era vanliga jeans?

• kajsalisa

Ok. Intressant att höra. Jag är så nojjig och orolig för det där med magen. Växer den verkligen? Känner mig ju tjock, men snarare fettjock än nåt annat om ni förstår vad jag menar?! Är mitt i v 14 och tror nog att jag fortfarande kan ha mina jeans. Är det onormalt? Usch så orolig man är hela tiden. UL gav ett par veckors andningsrum tycker jag, men nu är oron lika stor som innan. Förbannade ma som spökar så i mitt huvud...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma