Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Längtan efter liten skrev 2010-09-22 10:26:13 följande:
    nu har jag beställt  ett par treggings och en tröja.. tyvärr kommer de ju inte förrens vecka 42!!! vill ju ha de nu!!
    de kan komma snabbare det gjorde mina! dock fick jag skicka tillbaka dom, brukar kunna ha L med treggingsen var som tält! hade varnat dig tidigare men såg inte det förens nu. fick hem ett par i M igår och de sitter perfekt så idag har jag dom på mig, tänkte vara lite fin  när jag ska berätta på jobbet Skrattande

Hua röntgen! Det lät inget vidare! Vila nu och så håller vi tummarna på att det inte blir något mer! Muffe: lycka till idag! Happiness: måste missat men hur gick det för dig på KUB:en? Och massor med kramar till er som behöver det!

Inatt sov jag 12 timmar men vaknade ändå med världens huvudvärk! Men jag fick tag på bm idag och ska dit och kolla bltr och järnvädet. Kanske något mer om hon kommer på? Hoppas något visar nått för såhär i 23 veckor blir jobbigt! ( ursäkta om inläggen blir fula men skriver från mobilen datorn ligger för långt ifrån och tar 100 år att starta upp!)

Nu har jag varit hos BM, järnvärdet var 126 så det var bra, likaså bltr var bra. Hon sa att huvudvårk är ganska vanligt v14-18 kunde inte riktigt förklara men hon pratade om hormoner och så. Så fick jag en bonus!!!! Fick lyssna på hjärtat! 145/min brukar man säga pojke eller flicka då?

Muffe! Underbart din mini håller på att växa sig stor! Grattis!!

Tack för att ni delar med er Kajsalisa och havsklippan! Även om jag inte vill att ni ska ha haft ont i huvudet så känns det bättre att inte vara ensam!

idag har mest glidit runt på moln och varit så lycklig efter att jag fick höra hjärtat, känns som om jag känns mer sprattel nu när jag vågar tro att det är bebisen jag känner och inte otoligt mycket gaser! Skrattande

sofy skrev 2010-09-23 19:51:44 följande:
    Mja.. joo.. :/ Åker in efter 21.30 isåfall.. då har dom bytt personal precis annars hamnar man mitt i skiftbytet. Vill intee! Men kanske lika bra, blir kanske bätttre efter.. :)
    Tycker oxå att du borde åka in och få lite hjälp!
    Lycka till!

Pancakes: GRATTIS till det fina plusset! alltid lika riligt när det trillar in fler från gammla tråden!

Muffe: Vi berättade för bådas föräldrar dirrekt, känns skönt för jag skulle behövt deras stöd ifall det skulle hända något. Sambons syskon fick veta ganska tidigt men vi träffar dom så ofta så de märktes när jag gick och spydde så det blev naturlig att de fick veta då. Mina egna syskon som bor 50 mil från oss fick veta i v14. Men förtfarande har vi inte velat berätta för övrig släkt och vänner, RUL på onsdag och går det bra får ALLA veta Skrattande

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma