Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Stor bild förslåt men ja detta var för 4 månader sen
    Men Softy och ni som är nära snart händer det saker ska ni tro
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2011-04-09 20:45:04 följande:
    usch då, låter inge roligt alls =( men hur lång va din cykel då du fick troligen mf? o hur lång har de varit dem du fått? beklagar så vännen. *kramar*

haha så du menar, använd 9 kondomerna sen go 4 it eller vad å :P neee du, dem lär ligga fint i medicinskåpet
    Hahaha 9 st är ni kaniner

Först mensen kom 2 dagar innan 2 månaders dagen
    Sen tredje kom senare efter 3 månader
    När sen väl kom blödde jag som en gris allt gick igenom genom nattbindan på dagen och tror och byxor och ran ner från benen mina ben var totalt blodiga blödde kraftigt i 4 dagar igentligen 2 dagar och sen när dom väl stoppade efter 1 vecka + dagar så var det okej men sen kom avslagen som pågick 1 veckas tid med brunt och rött och brunt och rött jag trodde jag skulle bli galen.
    Hade ont dagarna på hade som hugg/mensvärk och jag brukar inte ha mensvärk så jag tänkte vad fan är detta då.
    Ingen test togs men jag misstänker starkt det var blod klumpar med och det var sjukt äkligt
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2011-04-09 20:46:58 följande:
    ja de e klart han vill ha de andra, de e ju gott o enkelt o fort o äta =)

oj, redan dags o komma =) TJohoooo!! men var de typ inte långt ner i sverige nu skulle eller e ja ute o svamlar?? Vore iaf skoj o ses *röstar på det*
    Hahaha säger ju det det är om 1 vecka ca + dagar
    Jag kommer att åka till Sthlm älvsjö där mamma bor vet du då ?
    Säga kunga slottet typ hahaha
  • 3 barns mamma84
    LittleJunia skrev 2011-04-09 20:44:39 följande:
    Ja... BF+8 idag... går segt det här!
    En hälsning till envisa bebben: ''Komsi komsi om du trycker huvudet mot hinnan så kommer du se att vattnet går och när du väl gör det ska du lyssna och känna hoppen din mamma gör när hon tror hon pissar på sig och när hennes värkar kommer ska du känna hennes glädje stämma och när hon ringer förlossningen och sen säger till din pappa som du också kommer att träffa så kommer du få höra detta (håll för öronen nu) ''viskar'' Kör för fan jag kommer att föda inne i bilen snart
    Så snälla bebis du kommer sätta fart på dina föräldrar jag LOVAR

Till mamman Gumman nu när jag pratat med din bebis så hoppas jag att han/hon troligt viss en han då Softys devin är en bråkstake då hoppas jag att han nu lyssnade på mig kanske du fick en spark nyss
  • 3 barns mamma84
    needtobreathe skrev 2011-04-09 21:04:20 följande:
    Haha.. här kan ni jämföra.. översta bilden är Charlie som liten bebis, o understa är då självklart våran lilla buse i magen.. är dom inte lika? Eller äre bara jag? Haha! :)

Jävligt likt ska jag säga läste också nyss din blogg åååh jag säger bara imorgon händer det saker men också natt
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-04-10 00:59:41 följande:
    Åh KÄRA VÄNNER!
    Vad otroligt GLAD jag är att moderatorn kom in och rensade lite nu...
    Äntligen kan man våga hänga här igen nu då!
    Har ju saknat er, mina vänner!

Sofy, jag har funderat på sätt att locka ut Devin:
    1. Bröstmassage. Har hört ryktas att man kan få sammandragningar av att massera och dra i bröstvårtorna. Kanske värt ett försök?
    2. Pollygodis. Alla killar älskar av någon anledning Pollygodis. Kan du inte vifta med några sådana framför snippan?

2-barnsmamma: Tänk om du är gravid igen, åhåhå vad coolt det hade varit, men lite tufft också. Jag tror att jag har ytterligare några små billiga stickor kvar hemma (jag hittade ännu fler när jag rensade i skåpet häromdagen) så om du vill kan jag skicka ett par! Jag kan dock inte posta dem förrän på onsdag eftersom jag är utomlands just nu, men maila mig din adress om du är intresserad!

Odd: Gud vad jag längtar efter att se dig och din förlossning! Vad lycklig du ser ut på bilderna också, du liksom ler dig igenom värkarna, vilket fullblodsproffs efter 5 förlossningar liksom!

Puss puss alla glada!
    Gumman du är bara så jävla underbarHjärta
    Haha skulle va sjukt häftigt att vara gravid nu men också vilken j*vla jobb det skulle va men ja jag vill verkligen men jag skulle också ha blivit glad om mensen kom men vi få se vad kroppen vill
    Kände på tappen igår kväll och den är mjuk än och stängd så vi får se.
    Än har ingen mens kommit och hälsat på så man vet aldrig.
    Åh gumman jag mailar dig min adress.
    Om du inte behöver dom istället för man vet aldrig efter du fött
  • 3 barns mamma84

Odd:Du är bara så jävla vacker !!!!!
    Ser fan inte ut att du har ont alls så är så jävla GRYMHjärtaHjärtaHjärta

• 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2011-04-09 21:17:14 följande:

grr dumma internet o hänga sig =/

här är för 3mån å 5 dagar sedan =) min älskade vincent tittade ut 5.40
    ni får ha överseende me mitt oborstade hår *ler*

HjärtaFinner inga ord du är vara så fin men shit va stor han såg ut att vara
    Tänk att han fick plats haha gulliga ni ärHjärta
  • 3 barns mamma84

Sofy:
    Annanas ska man också äta för det ska sätta igång (råa) men jag tror man skulle äta nråga st hela annanas haha så hmm ja låter inte gott längre

• 3 barns mamma84

Temp på 70,0 morgon ..
    Igår på dagen var en 36,9

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma