sugarrush skrev 2011-04-10 00:59:41 följande:
Åh KÄRA VÄNNER!
Vad otroligt GLAD jag är att moderatorn kom in och rensade lite nu...
Äntligen kan man våga hänga här igen nu då!
Har ju saknat er, mina vänner!
Sofy, jag har funderat på sätt att locka ut Devin:
1. Bröstmassage. Har hört ryktas att man kan få sammandragningar av att massera och dra i bröstvårtorna. Kanske värt ett försök?
2. Pollygodis. Alla killar älskar av någon anledning Pollygodis. Kan du inte vifta med några sådana framför snippan?
2-barnsmamma: Tänk om du är gravid igen, åhåhå vad coolt det hade varit, men lite tufft också. Jag tror att jag har ytterligare några små billiga stickor kvar hemma (jag hittade ännu fler när jag rensade i skåpet häromdagen) så om du vill kan jag skicka ett par! Jag kan dock inte posta dem förrän på onsdag eftersom jag är utomlands just nu, men maila mig din adress om du är intresserad!
Odd: Gud vad jag längtar efter att se dig och din förlossning! Vad lycklig du ser ut på bilderna också, du liksom ler dig igenom värkarna, vilket fullblodsproffs efter 5 förlossningar liksom!
Puss puss alla glada!
Gumman du är bara så jävla underbar

Haha skulle va sjukt häftigt att vara gravid nu men också vilken j*vla jobb det skulle va men ja jag vill verkligen men jag skulle också ha blivit glad om mensen kom men vi få se vad kroppen vill
Kände på tappen igår kväll och den är mjuk än och stängd så vi får se.
Än har ingen mens kommit och hälsat på

så man vet aldrig.
Åh gumman jag mailar dig min adress.
Om du inte behöver dom istället för man vet aldrig efter du fött