Plus igen efter mf/ma
Vi kommer ju att åka hem till mamma i älvsjö men mamma får inte få reda på detta än.
Så det måste jga hålla i hemlighet än så länge.
När kunde du skicka ?
Vi åker ju nästa torsdag inte denna torsdag utan den 21 åker vi
Sofy stort lycka till från oss alla här i familjen och en stort grattis till devin och er mamma och pappa och bebis i morgon och jag kommer att tänka på er imorgon så mycket
Än så länge ingen mens shit hahaha tänka fan tänk om jag blir 4 barns mamma84 2012
men hmm jag får inte önska för mycket som sagt.
Vi får se vad som händer tror bara mensen är sen ![]()
Fina, underbara ni!!
Jag säger som sagt inte T*** men jag e så glad för att ni finns! Ni har varit mitt stöd hela vägen och jag hade fan aldrig pallat utan er!! Guld värt. Nu är 38 veckors väntan äntligen över.... SNART! ;)
Jag har packat väskorna nu o städat de sista, ska kolla en film me C nu o sen ska vi sova. Imorn kommer hans bästa polare hit vid 7.30, så käkar vi frulle o väntar på samtalet.. o såfort vi är installerade på förlossningen så kommer ja uppdatera er om allt som händer!
Bild kommer in såfort han är ute, har kamera o sladdar me o annars telefonen! ;)
Om den lilla skitungen bara visste va som väntar imorn.. moahahahahha!!! Fast ÅH va ja kommer sakna magen, buffarna.. lilla älskade busbebis!!

så jävla häftigt 2 flygor på en smäll