Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Pancakes skrev 2010-10-05 13:32:46 följande:
    Jag mår bra...lite FÖR bra enligt mig själv. Är i vecka 6 och går in i vecka 7 i övermorgon. Längtar som en galning, fast med skräck, till VUL om 2,5 vecka. Innan dess är det svårt att ta in det. Vågar inte riktigt glädjas  och har bokat in VUL en fredag så att jag har helgen på mig att hämta mig om det skulle gå dåligt.

Det hjälper mycket att se alla er här i tråden som gått så långt och att allt är bra! Jag var med när de flesta av er plussade i den andra tråden. Skönt att se att det leder till bebis för så många av oss som varit med om missfall.
    Grattis till vecka 7 om inte vecka 8 Hihi
    Det vet man aldrig
    Du ska inte oroa dig jag var precis som du ALLA hade illamående osv men inte jag.
    Då trodde jag givet viss det värsta men när jag kom till vecka 9-10 hahaha OJ vad fel jag hade jag mådde SKIT rent ut sagt fram till vecka 12-13 jösses hahaha och sen började brösten att ömma till i vecka 20 ca ojojoj IDAG har det blivit bättre inte ömma alls nu kan man ta på dem hihi  

Ja alla fått ma/mf här men vi lyckades bli gravida och vi ska bara njuta
    Det ska du oxå göra
    Kanske en flicka du väntar på hihi mådde nämligen själv jätte jätte bra med dottern och 4 dagar illa mående med sonen och denna ska vi inte änns prata om Hahaha 
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-05 13:43:35 följande:
    sökte hp sist, fick avslag pga ingen  rad att gå på. (men hoppa in en hel del) ja jobba sist till mitten av feb och fick han 28mars........... så DÅ VA ja höggravid... CYKLA ute mitt i vintern..........

ska ringa fk om ja hinner idag o höra igen (sist skicka ja o chefen in papper (den chef för de området ja e på ibland nu) den chef som e på där ja e inne, hon säger NÄÄ de går inte. o ringde o kolal sa hon. Men ja ska nog ringa IAF själv.

Jo man avslutar veckan i +6 å påbörjar en ny i +0, haha då bör ja ju isf va i v 29 på fre redan då
    Jag hade inte häller något allvarligt att GÅ på likom men jag har lågt blodprocent och låg blodsocker så jag svimmar styp i ett det var ju det och sen att man jobbar på ett äldreboende det GÅR bara inte
    Så jag håller tummarna att du får gå på sjukskrivning omdet e du vill nu du e ju (rätt så stor) i magen haha du o jag haha

Ja då e det vecka 30 hihioch du ojojoj hmm vecka 29 blir vecka 30 på redag/lördag
  • 3 barns mamma84
    Pancakes skrev 2010-10-05 13:49:12 följande:
    Tack snälla gulliga du för ditt uppmuntrande inlägg! Det värmer! Klart vi ska njuta! Det verkar väldigt olika det där med hur folk mår så man ska nog inte jämföra alltför mycket. Jag har pratat med min mamma och hennes graviditeter var hyffsat symtomfria de också. Alltid nåt..

När har du BF? Du verkar vara inne i en bra period just nu Glad
    Hihi ja en bra period till räkna dagar o veckor hihi och månader så klart vecka 30 så inte än men snart ska man få honom ut på något konstigt sätt haha
    BF är 21 dec men enligt en 6 kg bebbe sist så låter dom inte mig gå dit precis utan jag har Tul 30/11 och ska då prata med överläkaren samma dag och komma överräns när pojken ska titta ut
    Så misstänker starkt början på December månaden

Enligt sista mens har jag BF 15 dec enligt Ul 21 dec så det blir någon gång början av mitten av ca 15 dec han tittar ut då

Min mamma hade inte häller några symtomer hahaha inte då man upptäker att man är gravid i 8månaden hahaha Ups var jag gravid hahahahaha
  • 3 barns mamma84

Pinklove:
    Sååå sööööt grattisNalle

Hej kom precis hem men vi har haft 4 inbrott på denna lilla lilla by håla ja vi bor på landet blad lukt av jössel osv men iaf så vet man om allt vad som händer här.
    Men iaf jag cyklade hem och alla som bor här är ca 30-90år haha typ sen jo massa barn med men inga som jag hihi ca 25år men iaf så där vi bor.
    Men när jag cycklade hem precis vid en lekparkoch massa hus/villor ser jag en ung man ca 25+ som jag då och står där helt stilla tittar upp mot alla hus och han ser så JÄVLA misstänksam han sa till o med hej inte haj som man säger utan helt mysko :-/ men jag cyklade hem iaf och låste alla dörrar...

Vet inte vad jag ska göra

• 3 barns mamma84
    Odetta skrev 2010-10-06 13:21:04 följande:

Jag har gjort sådanna med alla mina magar Tösernas är tyvärr kvar i USA...eller ja, exet har väl kastat dem. Men lillemans är en lampa nu Vi gjorde den i v38. ska du göra en sådan (eller någon anna för den delen) hojta til så berättar jag hur man bäst gör

ska se vad jag gjort av bilden....

Ja ska göra en men hmm vecka 38-39 för min del då vi redan har honom innan vecka 40
  • 3 barns mamma84

Rontgensyrran:  Lite taskigt av mig men jag tror den lördagen den 9 oktober klockan 16.12. 50 cm lång och väger 3950 g. Och könet.....hmmmmm...pojke?!

Odd: Mabaja-bebisen kommer på LÖRDAG den 9/10, väger 3850 gram och är 52cm lång

Sofy: Söndag 10 oktober, 07.43. 51 cm och 4087 gram! POJKE!

Bjornis: Tror på en liten tjej på måndagen den 11 oktober kl 21:55. 3780 gram och 50 cm lång.

2 barns mamma84:  Torsdag 14 oktober, 02.55. Längd ca 55cm och vikt 4320g Flicka

• 3 barns mamma84
    Pancakes skrev 2010-10-08 11:48:42 följande:
    Vad tror ni, kan man åka skidor när man är i vecka 22? Har fått fråga om skidresa redan nu och vet inte riktigt vad jag kan svara. Det är bara i Sälen torsdag-söndag så det är nästan så att jag kan sitta och dricka varm choklad och läsa en bok om det är så att jag inte orkar. Men det vore ju kul så klart.
    om du skulle rammla o få ont o åka in då skulle du inte förlåta dig själv..
    Så jag tycker NEJ
  • 3 barns mamma84

är själv i vecka 31 på tis-ons o jag har skippat med ridningen o skidor och massa sådanna som går så attman kan rammla o bebisen skadas ..

• 3 barns mamma84
    Lallan skrev 2010-10-08 11:55:08 följande:

Har för mig att man blir kissnödig i början pga hormonerna oh senare pga andra orsaker då

Går själv upp minst tre men ofta fyra till fem gånger per natt.

Haha 3 ggr i natt för mig idag e jag trött
  • 3 barns mamma84
    Lallan skrev 2010-10-08 11:59:01 följande:
    Ja, så sov jag mellan 7 och 11 nu på förmiddagen efter att ha lämnat barnen också
    fusk jag gick upp kl 7.30 lämnade barnen medsambon åkte hem han till jobbet o dr kl 9.20 o hemma igen o sååååå trött ..
    men måste städa snart o hämta barnen kl 3 tiden
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma