-
Okej jag fattarMamma till W skrev 2010-10-04 11:59:15 följande:Säg att du har fått 12/12 som bf på rul är du enligt fl 39+6 12/12 men enligt bm är du då 40+0 12/12. Förstår du? :)
men då är det alltså vecka 30 imon
oj jädrans
-
Okej jag blev fram flyttad med dotter först BF 3-5-6maj men hon kom inte sen fick jag BF 3-6 juni men hon kom inte då..Lallan skrev 2010-10-04 12:01:47 följande:Vi har samma bf men jag hade i och för sig den 24:e från början men har alltid blivit lite tidigareflyttad. Den ena var ngt mindre på rul och hade då 24:e som datum men man går på den störste. Det här är första gången som mina beräkningar stämt hyfsat och jag bara blivit flyttad 3 dar. Tidigare har jag blivit tidigareflyttad 10 dar resp. 2 veckor.
Svimma är ingen höjdare, har dte blivit bättre med kortare dar?
Jag ska till bm på onsdag och har sedan ett nytt tul den 19:e.
Vattnet gick 5 juni värkarna kom 6 juni hon kom 7 juni
Jag visste att jag hade sex 7 september en ända natt och blev gravid.
Med sonen hade jag sex 14 november och hade BF 4 augusti men han kom 14 augusti
Denna 10 mars mens blödningar i 4 dagar flytningar 18 mars enligt bm mens :-s undrar likomhur dom tänker.
Sen ägglossning säger hon.
Så jag har blivit bak flyttad 1 vecka
Jag har inte fått kortare timmar ännu utan väntar på papprena jag hade hoppas på skulle komma idag men nej då inte alls
Så jag jobbar fortfarande 7 till 15.00
jobbigt..
-
Spännade men såklart ska allt se fint ut gummanPåvägMotSyskon skrev 2010-10-04 12:42:53 följande:idag är det dags för ultraljud igen, koll av moderkakan och ett tillväxt på det.. Som man längtat.. tyvärr kan inte sambon då han jobbar
Kl 14 är det dags.
ååh nu får du se din bebben igen
-

Tänk att man kan använda magen som bord ibland Hahahaha
just nu dricker jag och bara njuterav att snart ta mig ut för att jobbamed trådgården 
-
Hihi härligt haha jag får ta bort min katt hela tiden som använder min mage som en gång bana oftast när vi ligger och soverrontgensyrran skrev 2010-10-04 13:15:09 följande:Min mage används än så länge mest av katten som sov-dyna :)Jaha då fattar jag. För här nere ska vi inte gå på TUL förrens v 32 helst senare än så. Vad är det de vill kolla upp med din moderkaka då? Underbart att se sin bebis igen :)PåvägMotSyskon skrev 2010-10-04 12:53:38 följande:Mitt bf blev flyttad på ul till Nyårsafton.. (vi sexa ju 13.e o 14.e april, men enligt ff va äl typ 15.e?) du kan se min chart.
Men hon på spec mvc sa att oavsett om man vet exakt dagen för äl, så kan bf variera me 1veckas mellanrum.. beroende på när ägget/spermie smälter samman o när de fäster går de superfort =) Så enligt mig kunde mitt bf inte va tidigare än 4.e januari, men de blev ju flyttad till 31.a =)
tul blir de för ja ska kolla moderkakan egentligen, men vi gör tul samtidigt så slipper man komma dit igen nån vecka senare
Typist katter haha -
Oj vad ni skriver hahaha
jag kom precis in har varit ute och gjort trädgården fin.
Men var tvungen att sluta då jag fick blåsor på händerna och förlovningsringen satt i fast och jobbig rygg
Så jag gav upp.
Nu ligger lillkillen och sover i sin säng
och stora tjejen leker med sina dockor
Sambon har inte kommit hem ännu menska sen göra potatis gratäng och steka kött
Efterrätt hmmmmmm det får bli sambon (dregglar)
-
Idag kan man inte gladare än MIG/OSS elias i magen med haha
För jag fick allt igenom IDAG !!!
YESS YESS YESS
För det första är jag i vecka 30 idag
för det andra fick jag igenom att gå på mammaledighet redan31/10 oktober
för det tredje mindre timmar på JOBBET innan hade jag 7-15.00 NU har jag 8-12.00 !!!
YESS YESS jag är skit glad ....
-
Man kan inte bli gladare nu alltså Tänk nu jävlar börjar graviditets livet hahaPåvägMotSyskon skrev 2010-10-05 13:21:47 följande:Stort Grattis till vecka 30 (som är imorgon hihi) ograttis till mammaledighet, UNDERBARA nyheter!!!
Själv måste man hoppa in... *snyft......*
Hmm ja vi snackade om veckorna igår om att man var i en ny vecka närdet var +6 men bm säger +0 haha få va fan vecka 30 idag hihi
Varför måste du hoppa in för du e för fan höggravid kvinna !!
Dom säger till mig att jag är Höggravid haha -
TackPancakes skrev 2010-10-05 13:17:08 följande:Underbart! Grattis!
nu ska jag bara ringa läkaren o få en tid
Hur har du det ?
Kram -
Ringde till läkaren nu och fick en tid på fredag 09.20 så han ska fylla i minna papper