Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

sugarrush skrev 2011-04-22 16:03:18 följande:
    Åh vad fina ringar ni verkar ha här i tråden! Stål låter coolt, 2barnsmamma!
    Mimmi, hur blir titanet efter några års användning? Förändras färgen eller ytan, eller är den helblank fortfarande?

Kjaam, vad praktiskt att det funkade att byta ringar er emellan!
    Det var mannens ide han tyckte nu när vi ände skulle förlova oss för andra gången så skule det inte vara guld denna gången
    Först tänkte jag va fan hahaha men sen tyckte jag hmm det var väl inte så illa
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-04-22 17:15:18 följande:

Här e våra ringa
    Snygga ringar och mummsig tårtaTungan ute
  • 3 barns mamma84
    färnik skrev 2011-04-22 17:12:46 följande:
    Grattis till förlovningen sugar!!!

Vi har vitguld i våra ringar. Förlovningsringen med mönster och min vigselring med sten. Visst slits de; makens ring har i princip inget mönster kvar efter snart 6 år... Vi har alltid våra på oss, våra liv består ju mer eller mindre av hårt och skitigt arbete så hade vi tagit av vid sådant hade vi ju varit utan jämt. Flört Enda gången vi tar av egentligen är om vi måste gå in i ngn tacka vid lammningen, man vill ju inte riva med ringen, och inte heller att den blir kvar där inne! Oskyldig

Oj vad fin den var.
    Jag tar av mig ringen när jag känner att nu kan jag inte ha den då är det på nätterna jag ligger och sover.
  • 3 barns mamma84

Kjamm vilken sötnos du har där inne{#emotions_dlg.flower}

• 3 barns mamma84
    Sofy GRATTIS till er fanmtastiska pojk på 2 veckors dagenHjärta
    Hoppas ni får en underbar dag tillsammans.
    Passa på att njuta tiden går så JÄVLA fort vår Elias blir 5 månader om 12 dagar herregud haha

Havsklippan: Stort grattis i förskott till er och hoppas paris resan går bra och en dag att minnas på åååh jag vill oxå åka till apris
    En romatis resa till paris inte illa

Sötfilur:
    STORT LYCKA till gumman fan vad spännade snart har ni er älskade bebis hos erHjärtaHjärtatänker på er åååh vad underbart !!

Här e det knas hmm jag fick bruna avslag igår som stoppade till + blod hmm ja inte blod precis men som rosa rött när jag torkade mig jag tänkte om det skulle vara mens men det är så tidigt nu jag ska få den typ nästa vecka likom när elias blir 5 månader ca om 12 dagar och jag satte på mig binda under natten men inte än droppe och inte änns när jag kissar kommer det något så jag håller koll.
    Vill inte hoppas på något alls bara min kropp som skojar med mig.
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-04-26 10:56:52 följande:
    Sofy, åh är han redan två veckor!!?!?! Och du är redan platt som en pannkaka! Well done bruden!

Prommis, stackare! Ta det lugnt med promenaderna, försök vila! Det får ju inte bli värre...

2barnsmamma: hoppas avslaget slutar, irriterande med sånt! Ska ni till Sverige nu till helgen eller hur blir det?

Undrar hur det går för sötfilur....!
    ja avslagen har slutat jag hade bara några droppar sen var dom borta och sen på natten jag kissade kom lite blod och då trodde jag att nu kom mensen igen men minst 1 vecka tidigare typ och jag satte på mig binda men bindan är ren och inget har kommit.
    Kom bara lite blod när jag torkade typ (rosa färg) bara.
    Jag fattar ingeting men,men ..

Nu är sambon på jobbet och han ska idag fråga om han får ta semester på fredag HOPPAS han får nu får då kommer vi till sverige den 29 :e men nu är det upp till honom får han eller inte.
  • 3 barns mamma84
    Safireee skrev 2011-04-26 11:19:40 följande:
    Idag har jag på mig en riktigt tight tröja på jobbet, men ändå går jag lite och gömmer mig. Skäms Det är bara 4 som vet om det och jag tycker att det är lite jobbigt med uppmärksamhet. Men lika bra att ha den där tröjan ändå, ser de det så ser de. Tycker att det är så svårt att ta upp bara sådär. "Jo, föresten, jag är gravid och har varit det i tre månader nästan utan att säga något...bara så ni vet..." Funderar på att låta dem komma på det själva. Men jag vet inte. Vi har typ 70-80 pers på min arbetsplats så det är ganska många. 

Haha du borde skriva på tröjan ''Gäser''
  • 3 barns mamma84

''Jäser''

• 3 barns mamma84
    maria204 skrev 2011-04-27 21:22:57 följande:
    Hej tjejer!

Har inte skrvit här på ett tag nu. Tiden går och magen växer rejält. Jag har varit inne på spec-mödravården för misstänkt vattenavgång (v.27+6) men allt såg normalt ut.

Jag har haft mycket förvärkar/sammandragningar och tycker att de börjar bli jobbiga. När tycker ni att man ska oroa sig? Jag sitter nu med sammandragningar och det sticker och hugger i övre delen av magen. Jag är väl lite nojig eftersom jag fått barn tidigt förut. Hur känns sammandragningarna när de påverkar tappen?

En fråga till. I helgen kom en slemig klump i trosan. Den såg ut som snor ungefär och var klibbig. Kan det ha varit en del av slemproppen? Sist gång min slempropp gick var den alldeles genomskinlig...

MÅnga frågor. Hoppas att ni kan hjälpa till med några svar.
    Slemmisen han vara genomskillning slemmig och som en stor klump den kan vara snorliknade grön gul vit rosa med.
    Teckningsblödningen är rosa blodig.
    Vattenavgång vattning rinnig och vattninga flytningar är som misstänkt vatten men är som flytningar
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84

sammandragningar ska inte göra ont om dom gör ont ska man ringa in.
    Stickningar hugg kan vara att barnet ligger ner med huvudet mot kanalen

hade kraftiga sammandragningar med sonen som började v 30 ca och var kvar ända fram tills han kom ut med snitt.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma