Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Hej flickor nu e jag hemma igen kom hem igår från sverige kl 20.30 vi åkte från sverige kl 11 tiden på morgonen.
    Allt gick bra.

En fråga ska mensen bara ta slut när den nyss började ?
    Hade avslag i många dagar då o då sen fick jag ''mens'' i måndags men va fan nu är det slut och inget mer kommer

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-05-04 08:51:18 följande:
    Välkommen hem 2barnsmamma! Hoppas ni har haft det riktigt härligt!
    Kan det inte vara några mellanblödningar som har dykt upp? Sådana kan ju vara sjukt irriterande... Jag har fått sånt ibland ett par dagar innan den riktiga mensen drar igång....
    Tack gumman
    Underbar sverige resa GUD så skönt.
    Vi var hos mamma 5 dagar vi skulle vara hos sambons pappa med men han kunde inte men haha jag var lika nöjd fick va hos min mammaHjärtaså jag har sugit i mig 1½år med henne med bara 5 dagar
    I sommar åker vi igen någon gång i juli månad
    Men längre tid då

Vi var nära att hamna på sjukhuset hmm ja det var så att sambon var trött och vi skulle till mamma det var precis i älvsjö så korsningen så kommer en buss och sambon missade rött och åkte så kommer bussen och det var bara milimeter från att bussen skulle köra in oss på sambons dörr på bilen på sidan och jag har aldrig varit så rädd men vi hade ängla vaktHjärta
    Men allt gick bra sambon var chockad o han i bussen men kan jag tänka mig

Ja mellanblödningar men det kom ju blöd när jag kissade + bindan men nu ingenting.
    Få se om det kommer igen.
    Kanske stress hmm men jag e så lugn o glad likom men,men vi få se.
    Mensen skulle oxå komma ca 8 maj och inte nu :-s
  • 3 barns mamma84
    Safireee skrev 2011-05-04 09:28:50 följande:
    Välkommen hem 2barnsmamma! Kul att höra att ni haft det bra, men läskigt det där med nästan-krocken! Förvånad

Ego: Jag hade så jäkla ont i bäckenet i natt! Det kändes som att det skulle gå sönder. Det värkte oavbrutet i flera timmar. Är det detta som är foglossning? Det gjorde ont ut mot höftkammarna, i korsryggen och fram ner. Det spelade ingen roll hur jag låg.
    Eller var det någon slags kombo av foglossning och ligamentsmärtor? Jag har aldrig haft ihållande ligamentsmärtor innan och aldrig riktig foglossning. Fick ligga kvar i sängen en extra timme (fick skicka maken att lämna på förskolan på min dag) och nu jobbar jag hemifrån. Vågar knappt röra mig (men nu känns det okej).  

När jag googlar så ser jag att man har ont i korsryggen och fram över venusberget samt att det ilar ner till benen. Men har man ont ut mot höfterna på framsidan?? För det hade jag också.
    Tack

Ja låter som foggisar men du ska nog bara ta det lugnt.
    Det kan sitta i men ta ett varmt bad om du har möjlighet det kan bli bättre då.
  • 3 barns mamma84
    Pancakes skrev 2011-05-05 09:58:42 följande:
    Bör vi blunda på TUL tror ni? Är det väldigt tydligt om det är tjej eller kille nu när den är så stor? Vill verkligen inte veta nu när vi hållt ut så länge.
    När man gör Tul är det svårt att se vad det blir då dom är så pass stora då men om ni säger att ni inte vill se så visar dom inte häller
  • 3 barns mamma84

Förlåt men jag måste bara fråga hur ni haft det.
    Jag trodde jag fick mensen i måndags då jag haft bruna flytningar ca några dagar innan och så kom ''mensen'' satte på min bindan och det började små blöda.
    I tisdagen kom det lite blod men den var allt borta.
    Igår var det borta en hel dag men kom tillbaks på dagen vid eftermiddagen ca och sen slutade det igen
    Nu har den varit borta igen och jag tänkte va fan är detta och skulle känna på tappen men jag hittar inte den det är likom som en stor tapp :-s hmm ja svårt o förklara men iaf när jag tog ut fingrarna (VARNING) så kom det brund såklart med.
    Vad fan är detta ????

• 3 barns mamma84
    Pancakes skrev 2011-05-05 13:49:05 följande:
    Låter ju helskumt. Har du haft normal mens annars sen förlossningen? Fråga din BM kanske?
    Ja normal mens 1:a mens vid 2 månader
    2:a mens 3 månader
    och 3:e mens vid 4 månader
    Och denna blir 4:e mens hmm vad det nu är och elias blir 5 månader 8:e maj
  • 3 barns mamma84

Sen blöder jag kraftigt i 2 dagar max 3 dagar sen blöder jag normalt till 7 dagar som alltid men DENNA jag fattar inte:-s

• 3 barns mamma84

Suga: Vilken dröm mage du har{#emotions_dlg.flower}jätte fin.
    Hur stor blir bebisen ?

Här händer inte mkt alls är förskyld men ändå inte huvudvärk och bara trött och seg.
    Mens värk idag FYFAN !!
    Men ingen mens än häller.
    Vad är detta !!
    Försökte känna på tappen idag men jag känner ingenting det är en vass tapp så jag vet inte och när jag har kännt efter (varning) så är det massa brunt som kommer med.
    Men ingen blod alls.
    Jag fattar ingenting.
    Omöjligt jag kan inte vara gravid.
    Sambon sa idag att jag aknske är gravid men herregud vi hade sex senast hmm förra månaden.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma