Inlägg från: Smålands jänta i storstaden |Visa alla inlägg
  • Smålands jänta i storstaden

Plus igen efter mf/ma

Hemma igen! är nog världens lyckligaste just nu!

Bebisen ville iof inte så gärna visa upp dig på bild så riktigt dåliga kort fick vi bara med oss hem!
    Men vad gör det när vi fått veta att allt är bra och bf stämmer på dagen:)
    Han låg där och tränade på fingerfärdighet och sparkade glatt mot oss helt fantastiskt var det!

Nu som fått veta kön, sa de något om hur säkra de va på könet? Vi fick veta att det är en pojke till 90% men de andra 10% då?

Lägger snart in en bild, inget bra men jag vill skryta lite ändå

rontgensyrran skrev 2010-09-29 19:10:45 följande:
    Åhhh stort grattis!!! Så härligt! De sa inget om någon procent. Hon sa att det var troligtvis en flicka men för att vara 100% säker så var bebis tvungen att lägga sig frammåt. Och envis som hon är så passade inte det. Trots försök i ca 10 min. Hon låg där fint i profil och viftade med armarna och benen. Dock fick vi fina bilder, eftersom hon var så envis. Så vi fick nöja oss med att hon satte sina pengar på det och att vi skulle få ett bättre besked på TUL.

Vill gärna se en bild på ditt lilla mirakel :)
    hur  kommer det sig att du får göra TUL? jag vill oxå få se liten igen ju!

Nej min lille ville inte alls visa sig, vände ryggen till och ville inte vara med, haha precis som sin far när det kommer fram en kamera! men hon tyckte sig se en pung och sambon som bara letade efter en snopp hela tiden tyckte sig se något mellan benen så kanske att jag törs tro att det ska blir en pojk?
    rontgensyrran skrev 2010-09-29 19:16:31 följande:
    Den var väl jättefin. Inte alls dålig bild! Absolut kan man se den högra handen där uppe :)
    det var den enda okej bilden vi fick, blev bara två som var värdiga att skriva ut:)
    rontgensyrran skrev 2010-09-29 19:45:37 följande:
    I Malmö ingår både RUL och TUL, man brukar få 3:d ultraljud på någon av gångerna om jag inte minns fel. Men jag går ju privat och har därför fått VUL, KUB, RUL och TUL. Allt ingår där gratis.

Får ni enbart RUL där ni bor? Oftast är de ju mer säkra när det kommer till pojkarna, deras kroppsdelar brukar ju inte oftast misstolkas :)
    nej här i stockholm gör man bara RUL
    Blir kanske ett privat 3d/4d ul lite längre fram, håller på att bearbeta sambon:)
    Mamma till W skrev 2010-09-29 19:48:32 följande:
    Stort Grattis! Jag är lite avis på din bild. Här säger du att det är en dålig bild men vi har aldrig fått se vår bebis i profil sådär fint som du visat upp din lille parvel! :) Vi ser knappt vad som är vad på våra rul-bilder! :)
    Tack !
    men hallå, din profilbild ser man ju hur din fina bebis ser ut ju! inte fy skan med den bilden!!Glad
    Mamma till W skrev 2010-09-29 19:54:51 följande:
    haha, nej men det är ju 3d! :) och betalade fina 1700 för det! :) men man var ju liiiite avis när man precis gjort rul och vi hade fått bild på nåt man inte kunde tolka när alla andra hade i fina profiler! :)
    men fin är den! och säket värt vart enda öre!

Funderar oxå på att göra 3d/4d ul, gjorde ni på tittut här i stockholm?

Hua att jag fortafarnde mår illa! Spyr gör jag oxå... V 18 ska jag må illa hela graviditeten nu? Bara liten mår bra iof, men lite smått jobbigt är det, äter 1/3 mot vad jag brukar så jag försöker småäta ofta men det är svårt... ! Så nu har jag gnällt färdigt

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma