Plus igen efter mf/ma
Tack Lisa för dina fina ord
Tack Lisa för dina fina ord
Dag och natt tack så mkt sötnos!
ODD vad härligt, grattis till dottern!!
Tack Cat! Jag hoppas att du har rätt! I augusti har det gått tre år sedan vårt första mf, helt otroligt! Tyr jag inte visste då att det skulle bli så här svårt!
Men, om drygt 2 månader börjar jag med hormoner igen för ett nytt Ivf-försök... Men känns inte så kul att vara helt klart sist i ursprungstråden.. Men antar att någon måste vara det med..
Håller tummarna för ett fint kub, något annat tänker vi inte acceptera!
Kram
Tack kmw för ditt stöd! Ni är så fina!! Hoppas att ingen tog illa upp för mitt gnäll, ber om ursäkt isåfall!
Härligt att läsa om alla lyckade kub och ul, det ger hopp! :)
Du får ursäkta 3barnsmamma, jag vet att du menar väl- men jag vågar nog påstå att jag är sist då jag har noll och du tre... Men jag hoppas att du snart plussar igen och att À får bli storebror han med ;)
Du kan inte titta lite i spåkulan åt mig?
Nej, nu förstod du mig fel! Menade varken att vara otrevlig eller att driva med din förmåga - min fråga var seriös! Jag vet ju att du känner på dig/ser saker så jag undrar om du kan se något om mig?
Och menade så klart Elias, inte A, får skylla på att kvällen börjar bli sen.. ;)
Beklagar ditt ytterligare mf, de är skit att få, varenda en!
Kram
Haha, jag hoppas att du har rätt vännen! Ska med glädje kräkas flera ggr per dag om det ger mig ett barn.. (ok, ni gravida, jag vet att jag kommer att få äta upp mina ord...)
Helt ok vännen, bara det ger mig ett barn :) kan du se bf? Eftersom jag inte haft så mkt symptom tidigare blir det spännande att uppleva!
Nja, om jag blir gravid i augusti blir bf i maj... För bf i september bör ja bli gravid i
December...
Grattis kmw!!