Inlägg från: LisaVäntar |Visa alla inlägg
  • LisaVäntar

Plus igen efter mf/ma

Tummar KMW! Du får hålla ögonen öppna och hoppas få se ändå :)

Hemma från bm, hjärtljud 160 de korta stunderna hon ville samarbeta ;) ska få ett tillväxtultra v 32, skönt!

• LisaVäntar

Oj, fina vänner, vilka ömma tår.. Bra att missförstånden reds ut :)
    Så fantastiskt det hade varit med tvillingar efter så lång väntan, Mimmi!!
    Hur lång tid har det tagit att göra de andra, 3barnsmamma?
    Haha, du kommer få äta upp det Mimmi, ska gladeligen påminna dig :p

Cat: skönt att få göra KUB så du slipper vänta så länge :) kommer gå toppen!

• LisaVäntar

Men då har det ju ändå gått ganska fort för dig 3barnsmamman! :) fast det känns ju såklart inte så när man håller på... Och inte när det är massa missfall emellan :-/

KMW: hur har det gått?! :)

• LisaVäntar

Kommer hålla hårda tummar för er i augusti!

Jag har äntligen tagit tag i att skaffa gravidförsäkring! Tog 2 st, en gratis som gäller från 22+ och en betalvariant från vårt vanliga bolag som gäller från 25+ :) Hade sån ångest över vilket jag skulle välja (rädd att föda tidigt) tills jag kom på att man inte behöver välja, man kan ta båda!

• LisaVäntar

Usch!! Hur mår ni och vad är det för tumör de misstänker? Hur går det för er lilla flicka? Stort grattis förresten!! Kommer 1000 frågor, men svara bara på vad du känner för! Kram!

Barnförsäkring kan man inte teckna förren de är födda väl?

• LisaVäntar

Folksam som gratisvariant (den enda jag hittade som gäller från 22+) och Länsförsäkringar som betal. Har alla andra försäkringar där och är nöjda med dom :)
    När fick du BF pixerpie? Jag har 27/11, är vi fortfarande så nära varandra? :)

• LisaVäntar

Mimmi: härligt det låter! Hoppas fina vädret håller i sig :) ta en öl för mig också, det lät goooooott!

Hoppas det fixar sig KMW och acure! Själv är jag redan heltidssjukskriven för foglossningen och lär väl vara det till liten kommer.. Ska iaf till chefen och fylla i ansökan om gravpenning för säkerhets skull. Vet ju inte om sjukskrivningen blir godkänd från fk :-/ men som ssk på demensboende boooooorde iaf gravpenning bli godkänd.. Bara att hålla tummarna för att de känner sig snälla på fk den dagen min sjukskrivning trillar in :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma