• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

qatteriin skrev 2011-12-30 20:21:38 följande:

Tack! 15 mars är det dags för vår lille grabb att komma ut, hoppas han håller sig till runt det datumet!

Vad roligt.. då är du och Soma lika långt gångna då! :) Tror hon hade typ 12e som bf. :) Kul att vi är så många tätt inpå varandra!
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Hur ska jag orka vara vaken fram till tolvslaget? Kl är 8 och jag vill bara sooova! Många timmar kvar innan jag får brottas om platsen i sängen igen!

• Mabaja

W var snäll och tog sovmorgon till 7.30 men jag behöver mer än så och det här med att fråga maken är ju bara lönlöst - han vaknar först när w klänger på honom!

• Mabaja

Nu har jag gjort dagens goda gärning, min man har fått sig årets sista ligg så nu klarar jag mig kanske 1-2 v till nästa gång. ;) jag är inte alla asexuell. Haha

• Mabaja

Gott nytt år alla gravida fantastiska kvinnor i tråden!

• Mabaja

Cat: Haha. Jag tröttnade på hans tjat och tuttfixering så tänkte att jag kunde vara lite snäll. Haha.

• Mabaja

Här är uuuuselt humör. Mannen vågar knappt prata med mig! Inte blir det bättre av att vi har så varmt i huset (värmepannan hade slagit ifrån så fanns ingen värme i huset när vi kom i onsdags så höjde på värmen ganska mycket mer än "vanligt" och igår när det var kallt ute slog det till). Och så tröttheten på det.

Plutten: jag jobbade mig igenom trots illamående och trötthet när jag väntade w. Den här gången har jag ett hb på 96 så nu har jag sagt ifrån mig allt arbete och är bara mammaledig för jag orkar inte med vardagen som den är nu och då går jag hemma! Lider med min älskade dotter som har den mamma hon har just nu. Kan gråta floder för att jag inte orkar med.

• Mabaja

Plutten: nej jag är inte sjukskriven. Jag är ju föräldraledig så kan ju inte bli sjukskriven från mitt barn!

• Mabaja

Jag jobbar med min syrra så hon fick veta tidigt. Min chef fick veta i typ v 25. Min brukare och familj har jag inte sagt till ännu och har inga planer på heller då de vägrar prata med mig och pratar med min syrra istället "jag tror Maria är gravid" osv osv.

När jag väntade w fick jag ett samtal från min chef "hej jag hörde av XX att du är gravid". Då hade jag inte sagt ett ord så därför säger jag inget... Lite fult kanske men tycker att jag blev felbehandlad förra gången.

• Mabaja

Plutten: jag är också personlig assistent.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma