• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Soma: Dagmar skulle ju aldrig komma så långt söderut som till Uppsala! ;) här har takpannorna på huset tackat för sig, träd rasat, lyktstolpar likaså! :) vi måste inspektera vår bil idag och se om takpannorna träffade bilen för de låg utspridda runt motorhuven.

• Mabaja

Odd: ska vi försöka oss på en 2015-bebis tillsammans? :)

• Mabaja

Vi köpte första plaggen till w i v 30. Den här gången har vi inte köpt något men har ju två mån kvar så än är det ingen panik!

• Mabaja

Dagens fågelskrämma går till... Mabaja!

Blek, fet, trött och nu under kvällen har ben och fötter svällt upp. Håret står rakt upp efter dagens promenad i stormen i leksand!

• Mabaja

Kan bjuda på en bild imorgon eller torsdag när jag drar igång datorn. ;) dock inte elefantfötterna. ;) bli inte skrämda! Haha

• Mabaja

Mimmi: de tog ferritinprov i fredags. Det skulle de frysa in i väntan på att personalen på akademiska kommit tillbaka efter julhelgen, dvs idag. Min bm trodde hon skulle få besked imorgon eller på torsdag och då ringa mig. Tack för att du frågar.
    Jag hoppas sååå att ni får positiva besked på fredag! Ni har haft er del av motgångar nu!

En sak till, när blev det så jobbigt att återhämta sig efter krogbesök? Den här flodhästen var ju ut på juldagen och jag är totalt stendöd. ;)

• Mabaja

Nu har min bm ringt och meddelat mitt ferritinvärde så imorgon eller fredag ska jag ta nya prover och onsdag nästa vecka har de planering hur de ska göra med mig. ;)

Snacka om skillnad jämfört med andra stället jag var på!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma