Plus igen efter mf/ma
Grattis Havsklippan till lyckat vul och lycka till!
Grattis Havsklippan till lyckat vul och lycka till!
Plutten; låter bara väldigt extremt. Inget illa ment. Tänkte bara att jag fått tillsägelse att inte borsta för länge då det har lett till att jag skadat mina tänder.
Mct: då har du gjort veckans kvot av motion nu då?
jag och Wilda ska ut i februari och börja handla.
på operation vräkning!
MCT: Ja du, jag vet inte! Du kanske ska höra med din bm? Eller läkare?
och du... Wilda är klockren.. Det nalkas kväll och hon vaknar... Daniel sa nyss "ååååh varför ska hon alltid vakna vid den här tiden för"...
Jag svarade "för att du inte ska få dig en omgång såklart".. då flinade han bara. haha. Behöver jag säga att han börjar bli lite överpilsk nu när han inte fått nåt under 2012? HAHA
Nån som har koll? Kan man få biverkningar dagen efter? Är galet yr i korken!
Dagens lärdom: lägg aldrig din 15 mån dotter i enbart blöja för middagslur! Det finns en risk att blöjan ryker och mamman kommer in till en nerbajsad tjej och säng! Bara en risk sådär!
Stort grattis på födelsedagen mct!
Telge: det du får ha i åtanke är att soc inte behöver lämna dig en tanke utan det de strävar efter är det bästa för barnet- hur fel du än tycker att det är! Nu verkar de tycka att jourfamiljen är det bästa och då får du bita i det sura äpplet som bioförälder!
Jag är själv uppväxt i fosterfamilj och under en period fick mina föräldrar komma över på bevakad fika en söndag i månaden!