• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Grattis Havsklippan till lyckat vul och lycka till!

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Plutten; låter bara väldigt extremt. Inget illa ment. Tänkte bara att jag fått tillsägelse att inte borsta för länge då det har lett till att jag skadat mina tänder.

• Mabaja

Mct: då har du gjort veckans kvot av motion nu då? jag och Wilda ska ut i februari och börja handla. på operation vräkning!

• Mabaja
    MCT79 skrev 2012-01-10 21:06:03 följande:
    Exakt. Nu kan jag vila!

Jag vet inte riktigt vad det är som händer med mig... mår rätt okej på förmiddagarna... sen börjar jag må illa runt lunch,,.. och ikväll för tredje kvällen i rad så får jag en hemsk huvudvärk och börjar kräkas....  ?  Sen är det borta igen på morgonen...?

Kan det inte vara så att twinsen ligger och trycker på nåt på kvällarna när allt är "uppfyllt"? Dvs, man fyller ju upp kroppen under dagen och är ganska tom när man vaknar på morgonen och förmiddagen. ?
  • Mabaja

MCT: Ja du, jag vet inte! Du kanske ska höra med din bm? Eller läkare?

och du... Wilda är klockren.. Det nalkas kväll och hon vaknar... Daniel sa nyss "ååååh varför ska hon alltid vakna vid den här tiden för"...
    Jag svarade "för att du inte ska få dig en omgång såklart".. då flinade han bara. haha.  Behöver jag säga att han börjar bli lite överpilsk nu när han inte fått nåt under 2012? HAHA  

• Mabaja

Dagens lärdom: lägg aldrig din 15 mån dotter i enbart blöja för middagslur! Det finns en risk att blöjan ryker och mamman kommer in till en nerbajsad tjej och säng! Bara en risk sådär!

• Mabaja
    Javisst skrev 2012-01-11 15:47:03 följande:
    Jippi!!!! En helt perfekt liten flicka! Så glaaaaaad!!!

åååh vad underbart! Stort grattis!
  • Mabaja

Telge: det du får ha i åtanke är att soc inte behöver lämna dig en tanke utan det de strävar efter är det bästa för barnet- hur fel du än tycker att det är! Nu verkar de tycka att jourfamiljen är det bästa och då får du bita i det sura äpplet som bioförälder!

Jag är själv uppväxt i fosterfamilj och under en period fick mina föräldrar komma över på bevakad fika en söndag i månaden!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma