• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Mct: ja det är skönt. Stod framför spegeln igår osminkad och kom på mig själv att tänka "vad brun jag är". Haha. Och nej jag är inte brun för årstiden! Men slipper vara likblek. Haha

• Mabaja

"jädrar vad magen hänger nu då" var makens reaktion när han varit borta i... 15 min!

• Mabaja

Sofy: jag tolkar det som att han inte brukar titta på mig! ;) jag ses gärna. Måste invänta lite pengar så jag kan åka nånstans. ;) hur går det med huset?

Mimmi: lycka till imorgon!

• Mabaja

Åååh Mct, om kanske två veckor har du bebisarna hos dig! Vad roligt! Vad spännande! Då kanske du prickar in januari ändå! ;) och jag i mars!

• Mabaja

Sitter och väntar på mitt tredje järndropp! Ligger dock en patient på "mitt" rum som väntar på ambulans så jag får vänta. Känns jättebra när min panikångest kryper sig på (har fått det på sjukhus/vårdcentraler, folksamlingar och när jag åkt tåg tidigare). Nu får de skynda på så jag inte behöver springa och spy!

• Mabaja

Mct: kan vi inte försöka träffas en sista gång innan dina bebisar tittar ut?

• Mabaja

Hmm undra om Wilda försöker ge mig en pik här hemma? Först kommer hon med sin pappas skor och sen kommer hon med sina vantar och lägger i hans skor. :)

• Mabaja

Mct: tänkte snarare att du får händerna fulla för ett tag framöver! :) liggande transport, haha du är ju för rolig! Vi kan komma till dig!

Sofy, vi ska hem till mct!

Räcker det inte att vi var ute med pulkan på vår enorma mängd snö när det regnade? Ska nog stranda lite i w:s rum så får vi se om hon stannar och leker eller drar. Haha

• Mabaja

Mct: du får göra som pensionärerna "nej nu får ni åka hem för jag ska vila nu". ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma