Plus igen efter mf/ma
Vad härligt det är med "influensa". Skönt att det var sista droppet idag för jag har ont i hela kroppen! Sköna biverkningar det här! Har sovit i 1.5 tim med.
Vad härligt det är med "influensa". Skönt att det var sista droppet idag för jag har ont i hela kroppen! Sköna biverkningar det här! Har sovit i 1.5 tim med.
Rontgen: Låter som att det är en del harmoni i livet nu! Nybliven ettåring, nybliven sambo! Och nu insläppt i slutna tråden! Jag hoppas också på att få se en bild på ditt underverk! :) Se hur stor hon är nu!
Sofy: Vad är det med Dev?
Och så var febern här! Sa till Daniel att jag hoppas att tempen kunde hålla sig under 38 eftersom w krånglar på nätterna. Den lyssnade inte på mig! Daniel sa bara "jag kan inte hjälpa till för jag tar piller och sen sover jag!". Han är magsjuk men bara risig mage i övrigt sig själv!
Visst är det. Men tydligen skillnad på att vara mamma och pappa
Mct: tänk om jag hade kunnat få säga så! Jag skulle önska att jag slapp gå 40+0 men det är ju inte troligt!
Haha ja gör det! Så får du lära mig att boosta äl utan pergo! ;)
Haha ja det jobbar jag på. Nästa gång kommer jag ju vara i din klass, dvs första siffran börjar på 3! ;)