Plus igen efter mf/ma
Håll oss uppdaterade! Och föd inte ännu. En månads åldersskillnad kan jag gå med på men inte två! ;)
Håll oss uppdaterade! Och föd inte ännu. En månads åldersskillnad kan jag gå med på men inte två! ;)
Mct: hur går det?
Mct: vad sa de på fl?
Och så kom det lite feber och ledvärk! Jag hoppas hoppas hoppas att det är biverkningar från dagens dropp
Här blir det lite zumba! Sen hem och städa och sen lär jag dö i soffan. Febern och värken är borta så tolkar det som att det var biverkningar.
Mct: jo både feber och ledvärk stod som biverkningar- ena var 1/100 och andra 1/1000. Fick även järnsmak i munnen och det var 1/10. Så nu har jag avklarat en grej på varje lista!
Och det var sååå jobbigt att träna. Fick typ mjölksyra redan innan passet började och självklart tog jag ut ett steg för mycket så riktigt brann i höger fog i ryggen.
Havsklippan; vänj dig! Min senaste kom nu i veckan! :)
Men mct! Du får tänka efter före i fortsättningen så du inte får sådana här dagar!
Själv oroar jag mig lite för morgondagen. Ny dos av järn och hittills har jag däckat 1.5 h efter dosen. Men imorgon har jag ingen backup som kan ta W eftersom Daniel kommer hem när w redan ska sova för kvällen. och sen har vi onsdagen när jag inte ens har en barnvakt. Men det får jag lösa i veckan. :)
En annan sak, positiv sak, järnet har börjat göra underverk- jag ser inte ut som ett vandrande lik utan har färg i ansiktet. :)
Fast idag är lite av en skitdag! Jag är så matt i kroppen att det känns som att benen ska vika sig samtidigt som jag har spring i benen. Var dock pigg när jag vaknade men nu vill jag bara sooova!
Haha. Men jag väntar inte två vildar som har fest på insidan. Lite salsa på sin höjd då rumpan byter läge ett par ggr om dagen. ;)
Havsklippan: jag tror också på att den här grav kommer gå vägen! Är det augusti-september som gäller då?