Plus igen efter mf/ma
Här i dk gör man ett blodprov hos barnmoskan för o se om man har diabetes ..
Här i dk gör man ett blodprov hos barnmoskan för o se om man har diabetes ..
Mabaja: stort lycka till nu gumman
Hej tjejer!
Jag är en tjej på 21 år, ung tjej tänker ni ? :) Japp det stämmer men har redan hunnit med ett barn tsm med min sambo som snart blir 2 år. Helt underbart..
I mars i år så plussade jag helt oplanerat på stickan och efter många om och men så beslutade vi oss för att forfölja graviditeten och jag blev lyckligare för varje timme som gick med tanken på att vi skulle bli 4a.
Men från början så hade jag som alla kvinnor den där ständiga oron att något var fel och denna gång hade jag tyvärr inte det.
I vecka 9 fick jag konstaterat tillslut att hjärtat slutat slå och bebisen slutade utvecklas runt vecka 5-6 redan och efter många tidiga ultrljud så blev det ingen större chock att det slutade såhär då den aldrig utvecklades som den skulle men hade en gång ett hjärtljud :( Jag blev förkrossad och fattade inte varför och det gjort ont, ordentligt.
Sen började min längtan efter ett syskon växa och vi körde med ägglossningstest efter den första mensen efter missfallet och i juni så plussade jag igen, överlycklig men strecket blev aldrig starkare utan stannade runt samma styrka hela tiden och nu kom oron igen och ..ja inte hade jag fel.
Det slutade med ett missfall till i vecka 5 ....
Så nu är vi här i juli och jag hade precis fått min första mens efter mitt andra missfall och vill så gärna bli gravid igen. Vi vill ha ett syskon men just nu känns det som att det är något fel på mig..att jag aldrig mer kommer få uppleva den underbara känslan att bära på mitt barn..
Jag önskar er grattis ni som lyckas :) Hoppas jag också får göra det igen. .:)
Får jag hänga här hos er?

tickade på nu ska jag hänga på i din växande
och bara vara avis hihi
Min mamma hade cysta som hon inte visste om i 3 år !!!
och när det väl hade växt på från underlivet till magen ja tänka sig så började mamma få ont. till slut kunde hon inte sitta sova äta och gå och kläderna var små och magen växte på. hon gick till läkaren och gyn och röntken och det fissade sig att det var en cysta och det blev operation och ut kom en cysta på 3000g !!!