• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Torka dig i röven blir ditt projekt INNAN vi kommer.. Jag fixar fika, Sofy fixar kaffe och du sitter strandad på en stol! :)

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Så när får vi komma Mct? :) Känn ingen press, du har en vecka på dig! haha.. Skämt o sido!

• Mabaja

Jag rakar! Varannan dag så även när det nalkas förlossning. Efteråt väntade jag fyra dagar innan rakhyveln åkte fram igen. :)

• Mabaja

Den funkade inte alls i fredags när vi var där! Wilda var mer samarbetsvillig! ;)

Inatt ska vi försöka få w att sova i sin nya säng. :) tidigare idag gallskrek hon och tårarna sprutade när hon fick ligga där. Sen lade jag henne i spjälsängen och då somnade hon. Haha

• Mabaja
    MCT79 skrev 2012-02-01 19:22:50 följande:
    Typiskt.. ;)

Däremot kan jag känna tappen (jag vet att man inte ska känna efter).. det gjorde jag aldrig med W! :) Så ge och ta. haha.. Men ingen brådska ännu! Är ju en månad kvar!
  • Mabaja

Nu är det dags att utmana ödet. Jag ska färga håret! Gaaah! Rödbrunt. Nervöööös, ja!

• Mabaja

Uppdatering: färgen tog slut! Halva håret färgat. Maken åker ner i vild panik för att handla mer. Nu är det färg i hela håret men kommer bli flammigt. Så har två lösningar framöver: mössa på eller färga svart!

• Mabaja

Inte kan jag skriva heller!
    Jag har panik!!! Mitt fina hår! Och nu blev det kattskit av det. Kanske därför det tagit ett år att övertala mig själv!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma