Plus igen efter mf/ma
Vid naveln där jag är som störst är jag 122 cm. Midjan typ 98 och under bhn 90.
Vid naveln där jag är som störst är jag 122 cm. Midjan typ 98 och under bhn 90.
Mct: då är du inte mycket större fast du väntar två. :)
Dag och natt: locobase repair är min dunderkur! Kan smörjas på allt!
Så nu har vi varit i pulkabacken. Tom jag klämde ner mig i en pulka. Åkte en gång själv faktiskt men backen var vääääldigt lång att ta sig uppför. :)
Sen sprang jag ner för backen en gång med W också så hon fick testa hur det var. I övrigt så fick hon åka med sin morbror. :)
Nu är dock denna gravida mamma väldigt trött i fogarna! Förvärkarna jag fick försvann lagom till att vi satte oss i bilen!
Mct: jo min mage är väldigt låg! Med w var jag mer rund framtill fram till bf+7 och sen sjönk den till den form jag har nu. Den här gången sjönk magen i v 33. :)
Jag är lite galen men ville ge w en rolig eftermiddag efter gårdagens olycka. Nu är jag dessutom hos pappa så då hjälper mina syskon mig så då kunde det bli lite pulkaåkning. :) och kul har hon haft!
Det var jättekul men jag är ju inte den smidigaste så fick inte in fötterna i pulkan (
Typ 26 dagar kvar + övertid och först nu måste jag använda stödstrumpor! Mina vader är lika tjocka som låren på kvällarna insåg jag i helgen.
Igår flyttade spjälsängen in i sovrummet och wilda fick sin nya säng monterad! Tänkte provsova typ imorgon för måste tvätta upp de nya sängkläderna först!
Mct: se det positivt! De kanske plockar ut de redan denna vecka just för att de inte växt! Sätt hårt mot hårt annars!
Har du skickat in ditt sjukintyg så sköter fk resten.
Av ren nyfikenhet: hur gör ni med barnet de 25% du skulle varit föräldraledig men nu är sjukskriven istället?