Plus igen efter mf/ma
MCT79 skrev 2011-09-08 13:20:27 följande:
Första bodde jag i en etta på Särstavägen vilket är en bostadsrättsförening precis intill Särsta Värdshus... sen flyttade min dåvarande pojkvän och jag ihop i en fyra i de husen som byggdes precis intill ica i centrum. Där bodde vi ihop i ca 1,5 år innan vi insåg att det inte skulle vara vi alls... =) Fast vi köpte en nyproducerad lägenhet för typ 500 000 mer än vad andra lägenheter kostade i Knivsta då så sålde vi med rejäl vinst 1,5 år senare... mäklaren var helt chockad över budgivningen..haha! All time high i Knivsta när det kom till lägenheter... men flera har gått för liknande summor sen har jag sett. Enda lägenhetshusen i Knivsta med hiss så alla gamlingar som sålde hus var ju som hökar på de här lägenheterna...Jag flyttade till Märstasen för jag fick jobb i sthlm istället för uppsala.... exet flyttade iofs också till Märsta för han jobbade redan i sthlm. ;)
Träffade Anders tämligen omgående och där gick ju saker rätt fort... vi bodde ihop i märsta ett tag men sen flyttade vi hit till huset för lite över 1,5 år sen! Älskar att bo i hus även om det finns en massa fördelar med lägenhet också! =)
Ha, härligt med sån grym vinst på lgh!
Ja, kan tänka mig att det finns för- och nackdelar, som med allt.. Men bara den där frihetskänslan är ju guld värd! Att man kan spela hur hög musik man vill osv. =)

Sen bor ingen av oss kvar iaf