• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Bellas7 skrev 2011-09-09 10:30:23 följande:
    En liten inflik när det gäller kön. Vet inte om det stämmer.

Om man har sex ett par dagar innan ägglossning så blir det60% chans mer en flicka. Har man sex dagen innan eller samma dag som Ägglossningen så är det 80% chans att man får pojke.

Så vi som visste exakt när vi hade Ägglossning borde få pojkar till 80 %. Hmm jag är inte hundra men har kompisar som testat och det funkat.

Idag är det utflykt till duschen igen men winston är lite sur, han vill liksom följa med men får inte. Så jag hoppar bastun så blir han inte ledsen. Sen ska jag börja spela wow idag... Så tänk er hur uttråkad jag nu är . :P
    Vad händer om man har sex flera dagar innan ägglossningen samt på ägglossningsdagen och efter? Lite svårt att veta vilken spermie som hittade rätt? Den som var vid tidigaste tillfället eller vid de senare? Obestämd Nåja, nån gång i mars får jag svar...

Vilken spännande dag du har framför dig, både dusch och Wow, inte illa! Du kör inte massa spel på FB? Typ Cityville och Paradise Island och annat "gulligt"?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-09-09 11:01:52 följande:
    Haha ingen aning :) men vi hade inget sex innan ägglossningssprutan sen körde vi på ett par dagar. Det ena ägget släppte 2-3 dagar efter de andra.

Jag spelar surfarna word with friends. Och en annan massa på iphone men nu börjar det suga :( skittråkigt och jag är bara vecka 23+4
    surfarna word with friends, vad är det för kul? förstår det, man tröttnar ju snabbt på iphonespelen om man nöter dem tillräckligt ofta...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-09 11:35:00 följande:
    Leaeva, jag hade ÄL 7 juni och vi hade sex 30/5  3:e, 5:e och 7:e.... killar då? =)
    Nä, jag tror på tjejer eftersom det säkert var spermier från 30/5 eller 3/5 som vann
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-09-09 11:23:02 följande:
    Ja, fast det var en dag när jag fick tjejresultat på bikarbonaten. Och då fick jag tjejresultat på rödkålen också. Kanske hade jag fått kille på rödkålen om jag testat en killdag... hmmm ..
    Verkar ju helt klart som om jag har en i magen som är ruskigt osäker på sin könstillhörighet....  Eller en transvestit kanske...
    Jag tror på tjej iaf... Men tänk ändå, blir ju som lilla julafton sen! Weeee!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-09 11:39:12 följande:
    Ja alltså dom borde ju rent teoretiskt ha stått och väntat.. ;)
    Det tror jag benhårt på... Precis som de säkert gjorde för mig
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-09-09 13:00:14 följande:
    Haha ni lär såå få pojkar :)

Winston är enligt gubben, en liten kaffe fläck.

Jag måste bara berätta om mitt sovrum, mitt allt. Det är på 40 kvadrat och en stor himla säng, heltäckningsmatta, 11 fönster, en stor garderob, en fåtölj, ett runt bord med fyra stolar i hög glans, en 42 tum tv på väggen, en äcklig liten spindel i taket som är efter winston jag bara vet det. (bordet är inflyttat i rummet efter sängläge) Ok det känns stort och är det oxå kanske. Men vi har ett hus på 340 kvadrat.
    Nu är det så att i kväll kommer mina föräldrar och syskon och ska laga mat. Då vi är 16 pers så känner jag kanske inte riktigt sugen att ha alla i mitt sovrum, så efter en stunds diskuterande har mitt pappa bestämt att de ska då flytta in det stora matbordet i sovrummet. Helt sjukt. Och jag e arg.

Va fasen vi har liksom en stor soffa bredvid matbordet jag kan gå ... Shit vad jag är trött på detta haha Hela huset men vi ska trängas i sovrummet. Fasen vi kan ju bo i en etta men alla barnen :)
    Uj, inget dåligt sovrum och inget dåligt hus! Kan du inte lägga upp en bild på sovrummet förresten? Då har vi lättare att sätta oss in i hur du har det om dagarna, sen vill vi gärna se Winston.

Puh, låter ju skitjobbigt om de släpar in matbordet där Hoppas du kan övertala de övriga om att du kan ta dig till soffan istället.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-09-09 14:22:33 följande:
    Försöker lägga upp en bild på winston och det funkar inte f.n f.n nu är han ju ren och kammad :(
    Haha, gumman du är så j-a rolig! Hjärta
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Muffe skrev 2011-09-09 14:57:45 följande:
    Kikar in här och vad är det jag ser, har hela högen här inne gått och blivit höga på något??

Hoppas allt är bra med er alla och att bebisarna för många av er stannar i magen en stund till. Sugar, nu är det ju nära för dig... vilket datum är det BF?

Har lagt in en dagsfärsk bild på min lilla tös i galleriet om nån vill se :)
    Höga av galenskap kanske vi är?!

Åhh, då ska jag kika in i ditt galleri...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Muffe skrev 2011-09-09 14:57:45 följande:
    Kikar in här och vad är det jag ser, har hela högen här inne gått och blivit höga på något??

Hoppas allt är bra med er alla och att bebisarna för många av er stannar i magen en stund till. Sugar, nu är det ju nära för dig... vilket datum är det BF?

Har lagt in en dagsfärsk bild på min lilla tös i galleriet om nån vill se :)
    Fast det gick ju inte eftersom jag är oinbjuden. Kan du inte lägga upp bilden här då? Så kanske vi slipper titta på kaffefläcken MCT lade upp
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Muffe skrev 2011-09-09 15:03:44 följande:
    SoMa-nu kan du se
    Tack gullegumman, då ska jag skynda mig in igen!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma