Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84
    MCT79 skrev 2011-09-01 13:32:29 följande:
    Hej tjejer.. idag fick jag mig en riktigt skrämselattack...
    Var på ett kbt-samtal genom jobbet och på väg därifrån till jobbet skulle jag på toa en snabbis.... stooor brun flytning... det var så mitt MA startade i mars..

Total panik... tog mig ut ur byggnaden och ner på gatan... visste inte åt vilket håll jag gick eller skulle gå eller vad jag skulle göra men tog mig samman och ringde sambon...
    Han sa åt mig att ta en taxi till gynakuten på danderyd så skulle han möta mig där... å så blev det...

Jag blev kollad med blodprover, gynundersökning, VUL +UL.... de små mår bra båda hade jättefina hjärtslag och den ena sprattlade som vanligt medan den andre sov... gud vad jag grät... var helt säker på att det var kört!!

Jag hade 3+ på vita blodkroppar vilket kan tyda på en urinvägsinfektion så jag fick recept för det under tiden de skickar på odling.. har inga symtom egentligen mer än att jag måste på toa NU och ofta... men det svider inte.. hon sa dock att man ofta har andra symtom under grav. Jag får lätt ont i nedre delen av magen när jag måste kissa så det är säkert bra att det behandlas.

Hon kan inte säga varifrån blödningen kom men jag ska vila och ta det lugnt... (inte nödvändigtvis sängläge) Tappen var stängd hela vägen som den ska men hon kunde se lite lite blod som förmodligen kommer komma under dagen...

USCH vad rädd jag blev.. och nu är jag helt slut!!
    Gumman vet du vad jag älskar dig du är bara så fantastisk så jävla bra mamma redan nu och fan du har haft så jävla jobbigt men du står här med oss ja alla som är här och gravida du är en kvinna av stål !!
    Jag är fan stolt över dig !!
    Skönt att allt gick bra med tvillingarna trim & tarm hihi  
    Bara vila vila vila NU måste du tänka på dig + Trim & Tram 

Snygga smeknamn du fick  
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ trebarnsmamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-02 13:11:09 följande:
    Här e en som blivit inlagd! Förmodligen till pyret gör entré! Pyret va stressad å jag för sjuk för att va hemma! Han låg på 180-192 i puls i över 20min innan de fick mig smärtlindrad å få ner febern!

Men gumman vad är det du skrivet !! Shit låter ju allvarligt ..
    Hur är det med dig nu ?
    1000 krammar till er  
  • 3 barns mamma84
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-10 10:53:17 följande:
    Sofy Gud så söt han e!! de gjorde du bra!!

EGO: På måndag sätter de igång mig!! läkaren va inne å sa de för en liten stund sen!!! WOOHOOOO   

OJ vad jag missar stort grattis gumman på måndag händer det saker alltså
  • 3 barns mamma84

Kjaam: underbara du imorgon är stora dagen och jag kommer tänka på sig och er otroligt mycket mina tankar kommer att finns hos er hela dagen och hela kvällen och natten om det skulle behövas fyfan vad underbart snart har du din bebbe hos dig gummanHjärta

GUD vad jag längtar om ca 2 år är jag här igen och hoppas på en bebbe 2013
    Men nu är mitt mål jobb och mammaledigheten är över 4 oktober tråkigt nog men jag ska vara stark !!      

• 3 barns mamma84
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-09-12 15:40:02 följande:
    Haha men ja e inne å uppdaterar fejan hela tiden! :p

Som jag sa till sugar innan de känns som jag blivit hårt knullad av en massiv negerkuk! Onnnt i muttan

De går bra! Fick gel 1135! Har värkar men om jag öppnat mig nått vet jag int! Försöker sitta upp för att skynda på de hela! Har ju varit säng liggande tills nu!

Blir ingen bebis idag tror jag!
    Kunde inte hålla mig du e så go gumman !!
    Snart så ska du se men kanske i natt eller i morgon men hoppas såklart det händer saker snart  
  • 3 barns mamma84
    Bellas7 skrev 2011-09-13 13:58:00 följande:
    Tack ni är för gulliga :). Jo jag har bricanyltabletter hemma och tar de så fått sammandragningarna kommer o gång lite. Nästa gång sammandragningarna gör ont måste jag in och då blir det inläggning. Jo jag måste ta mig till vecka 28 för minska riskerna. Men tråkigt är det :( ville verkligen att tappen skulle vara samma som innan så jag kunde slappna av lite :(
    Ånej gumman säger som alla andra .. hoppas hoppas in i helskotta att dina små trim tram trull vi stanna kvar minst v 30 !!
    Finns det något som gör DIG lugn ?
    Tv tittande sy sticka ???

• 3 barns mamma84

Haha det går väldigt segt för vissa snabbt för andra många timmer och dagar innan något ploppar ut
    Jag fick dottern efter 24 tim själv  

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma