• inga76

Plus igen efter mf/ma

Ikväll tog jag ett CB digital med veckoindikator, och fast det inte var morgonurin visade testet 2-3, vilket stämmer bra med när jag hade ÄL. Även om det inte innebär någon garanti för att allt är väl känns det skönt att hCG verkar stiga som det ska!

Lycka till i morgon alla som ska in då!

• inga76

Vad kul, kajsalisa! Grattis!! Förstår att du är lycklig! Fick ni med er någon bild? Hur stor var den nu?

• inga76

Vad kul, Bjornis! Grattis till dig med! Vad fint att den vuxit så bra och allting!

• inga76

Happiness - vad tråkigt, jag beklagar verkligen att ditt frö inte ville stanna! Hur mår du? Kram!!!

• inga76

Sommaren - vad härligt att det gick bra!! Grattis! Förstår att det måste vara jordens upplevelse att få se hjärtat. Oj, nu när jag tänker på det känner jag att jag kommer att bli nervös inför vul i alla fall!

• inga76

Vad härligt det låter, gemigsinnesro! Grattis! Fick du med dig någon bild?

Och skönt att höra att det kan gå bra fast man oroar sig. Idag har jag en såndär dag när jag bara är övertygad om att det inte kommer gå den här gången heller...

• inga76

Hej på er! Önskar också Mabaja en fin bröllopsresa (fast du väl inte lär se det förrän du är tillbaka ).

Cat79 - kul med bröllop, vem var det som gifte sig? Jorå, jag mår riktigt hyggligt (tackar som frågar ). Lätt illamående ibland och ganska trött, lite ömma bröst och så, men inga dramatiska symptom på varken det ena eller det andra... Men orostrollet har slagit klorna i mig och jag fantiserar alldeles för mycket om x, nytt MA eller diverse andra hemskheter jag inte ska skita ned tråden med. Jag brukar kunna hålla mig lugn, men med detta är det svårt. Försöker att tänka att oavsett hur det går den här gången så är det väldigt positivt att jag blivit gravid igen, och så fort - det hjälper lite. Har vul 29/6, men tror att det är någon annan före mig..?

Har ni några bra oroshanteringstips, tjejer?

• inga76

Hej allihopa! Idag är jag glad för att min matförgiftning från igår verkar ha gått över... och för att BM som jag pratade med sa att jag inte behövde oroa mig för att den skulle påverka ärtan negativt! Såå skönt att höra. Det är en skum känsla att må så himla dåligt, hänga över toaletten och ändå bara tänka en sak: måtte det inte vara farligt för embryot!!!

No way - förstår att du är nervös, men visst 17 måste det kännas när det växer? Jag kan också gå igång på smärtor av olika slag, men när jag tänker på det i princip vore det ju väldigt konstigt om det inte gjorde ont alls..! Du ska se att det går bra.

Sommaren - TACK för dina vänliga ord!! Jag ska försöka tänka så - just nu är jag ju faktiskt gravid. Och med tanke på att det var vårt första försök efter MA så är det ju FANTASTISKT att faktiskt vara gravid alls. 5+5 idag, vul om två veckor.

rontgensyrran - snacka självdisciplin . Imponerande!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma