Inlägg från: JoWiAn
|
-
shit jag dör av garv!!!!!!!
-
grattis mimmi!!!!!!!!!!!!!!
-
Ja alla plusra ju hit och dit! Håller tummarna Pixan!
-
Tjohej!!!! Att man kan växa så. Hur ska detta slutaBellas7 skrev 2011-09-29 18:21:24 följande:Var hos bm idag och fick 38 cm i mått, hon sa att det motsvarar v 41-42 haha
-
Fick ny tid idag till VUL. Den 7/10 kl 14.40. Kommer vara i v 8+3 då
-
Dag och natt skrev 2011-10-01 11:34:36 följande:Naaah vad söt du är hjärtat, jag är glad att jag är tillbaka här!!
Jag ska på inskrivning i slutet av okt och sen ska jag få träffa läkare och lägga upp en planering. De läkare vi hade innan sa att vi självklart skulle få mer kontroller tidigt, ul i v 10, 12, 15, 18 typ. Men om BM:s läkare tycker att det är lika självklart vet jag inte men vi kommer ligga på för att få kontrollerna.
Du verkar ju ha rätt i massor av gissningar så det blir spännande att se, om allt går bra, om du har rätt igen (jag har ingen aning än faktiskt)
Kram på dig!!
Hoppas du får de UL som de lovat! Skönt att ha koll.
En vän till mig frågade om det inte är farligt att göra så många UL. Många landsting har tydligen dragit ner på UL till ett per graviditet. Vet ni nåt om det? -
Bellas7 skrev 2011-10-02 10:52:09 följande:Nu har sambon tvättat allt vi fick på babyfesten. Och vi fick massor :) känns som vi är på stor väg med att ha fixat allt nu. Kläder, filtar osv fick vi fredags (5 maskiner) tvätt blev det :) tre av allt. Vagn är köpt, 3 bilstolar. 3 babysitters och 12 napplaskor. Hmm vagn o bilstolar har vi köpt själva :)
På tisdag är det fem veckor kvar till snitt :) och jag är 27+0 i morgon bara en vecka kvar innan den magiska gränsen går.. ME HAPPY :)
Tjoooohooo! Vad blev det för vagn *nyfiken*? Jag har kusiner som är trillingar. De är lika gamla som mig. 3 pojkar. Hur är det med dina? Är det 3 ägg då? -
Jag mitt dumma nöt testar fortfarande........FruW skrev 2011-10-04 05:26:30 följande:Jag fick 2-3 på testet.
Ja du har rätt MCT, kom på att befruktningen sker ju inte vid äl utan ngn dag senare. Är på 5+1 tror jag... Ångrar lite att jag tog testet när jag ändå bara blev orolig... :/
Ska minsann kasta dom dumma testen som är kvar....Är precis som dig. Bara stressar uppp mig. O de säger att man inte kan mätta hcg så genom test så man får väl lita på det.
-
FruW skrev 2011-10-04 10:46:41 följande:Jowian känner precis samma, testar varje dag, gärna både morgon o kväll .., men nu har jag inte så många tester kvar, så ska portionera ut dom till på söndag. Ser det bra ut då så får det va sluttestat!!
Har du mkt symptom? Bristen på dom oroar mig..
I början i v 4-6 hade jag inte så mkt symtom. Ont i brösten men de försvann sen. NU därimot i v 9 mår jag riktigt illa! Tar åksjuketabletter (när jag inte glömmer
) så mår jag bättre. Hemma idag med sjuk son så jag kan må illa ifred.
Riktigt jobbigt på jobbet. Är förskollärare och små barn luktar
-
Bellas7 skrev 2011-10-04 11:36:18 följande:En uppdatering från mig. Har fått åka vidare till Lund då jag är bara 27+ ligger nu med dropp och sprutor för det ska lugna sig. Barnen mår bra i magen, winston är ledsen massor :(
Jag mår ok, har ju bestämt mig att inte få dem så här tidigt så nu väntar jag bara ut tiden :)
Bra att dom tar hand om dig ordentligt!!! Håller tummarna på att de stannar någon vecka till!!! Massa lycka till kramar!