• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-07-11 13:59:03 följande:
    Min pappas frus dotter var i v.27 eller nåt sånt när hon var i Grekland på nån ö. Det var i mitten av augusti förra året och hon var beräknad i november. Samma dag hon kom ner så fick hon sdr, de tog sig till Aten och kollade upp allt men det såg bra ut så tillbaks till ön igen och några timmar senare så fick hon värkar och hennes kille fick ta emot bebisen född 3 mån för tidigt. 6 tim senare fick dom transport till ett sjukhus i Aten där de låg i flera veckor innan privattransport med kuvös från Grekland tll Göteborg, det gick på 125000 kr bara flyget hem.
    Var det dem det stod om i Aftonbladet? Har hon Djurgårdsrutan som nick här på FL? Hon och jag hängde i samma gravtråd innan jag fick mitt första missfall...
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    maria204 skrev 2011-07-12 08:45:09 följande:
    Nu är vår dotter här! Det gick snabbt o bra. Ligger o tar det lugnt på bb. Skriver mer när jag kommer hem.
    Jättegrattis!! {#emotions_dlg.flower}
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-12 13:07:08 följande:
    MEN GE MIG MAT NUUUUUU! Hur är det möjligt att gå från "knappt hungrig" till "jag dör om jag inte får mat NU!" på tre minuter?! Va??

Laxen i ugnen tar sin rediga tid på sig! jag knaprar gurka och mår mer och mer illa... blir klaaaaaaar!!!
    Hehe, vad go' du är!
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-12 14:25:34 följande:
    Nu är jag mätt och trevlig igen....
    Skönt att höra....
    ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Maaja, håller tummarna för vul:et, även om allt kommer se toppenbra ut!

♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Jag håller tummarna för fler plus snart, vi väntar in er andra, tjejer! Jag tänker dock fortf hänga kvar i den andra tråden oxå...

Kram o god natt på er!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma