• SB2011

Plus igen efter mf/ma

plutten02 skrev 2013-07-31 08:19:21 följande:

Jag fick min mens med juni, och det var precis ett år efter förlossningen frånvaro. förlossningen hade jag regelbunden mens 28 dgr mellan. Så jag borde ha haft den i söndags den 28 juli. Men den lyser med si frånvaro. Jag ska vara ärlig och säga att vi hade sex Fyra dgr innan äl, jag fick ordentligt med äl flytning så jag vet när äl inföll. Men jag får inget + ännu trots bim+3 idag. Testade med cb igår em och nu på morgonen NNågon som varit med om liknande att mensen blir oregelbunden efter förlossningen. Eller kan jag vänta mig ett + om någon dag.?

De kan ta ett par ggr för den att bli regelbunden igen har jag hört!
  • SB2011
    LisaVäntar skrev 2013-08-08 17:18:08 följande:

Mitt svar hade visst också försvunnit?? Hoppas det kommer gå bra med syskonen trots din oro.. Hur är det med illamåendet nu?

Jag mår galet illa nu och är så trött! Kan vakna efter 8 timmar och känna att jag aldrig får sova, haha!

Hur går det, plutten?

De går säkert bra! Men nåt ska man väl oroa sig för;)

Usch va jobbigt att du mår illa du med! Tar du nåt för de?

Jo mitt börjar släppa sakta men säkert! Men mår inte spec bra! Väldigt orkeslös och trött, håller på att svimma stup i kvarten! Och foglossningarna har kommit som ett brev på posten! Men de e dom värda dom som liven!!

Har rul på onsdag kl 14! Är så fruktansvärt nervös!
  • SB2011
    Gudinnan skrev 2013-08-12 18:44:38 följande:

Kan någon lägga in mig i den gammla tråden igen?

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ? ?
    Vet inte vilken du menar men är nog inte med i den tyvärr
  • SB2011

Förresten här e en bild på sonen som jag fick 2011 när jag hängde här inne sist:)

• SB2011
    Gudinnan skrev 2013-08-12 18:52:34 följande:

Här är min Banan kille som föddes 2010 smile2.gif

Namnet är Elias 

Va stor han blivit!

Jag väntade barn samtidigt som dig då men fick ett MA den gången:/ blev gravid igen året efter fick då sonen! Nu är jag i v18 med syskonet:) va inte planerat alls! Hette kjaam innan!
  • SB2011
    Gudinnan skrev 2013-08-12 19:03:26 följande:
    Åh e det du smile2.gif men gud grattis gumman smile2.gif

Tråkigt med det som hände men du fick ju sötnosen smile1.gif

Ja guuuud vad höggravid man var mohahaha smile2.gif

Här väntar jag nu på magiska BIM som är 26/8 smile1.gifsmile1.gif     
    Hehe ja de e jag :) tack:)

Håller tummarna då för att du får ett fint plus!:)
  • SB2011
    Gudinnan skrev 2013-08-12 19:15:23 följande:
    Tack smile1.gif

En lång väldigt lång väntan !! men det går snabbt när man är upptagen med en massa med jobb och barn smile1.gif

Det e ju oxå 4 månader till dec och massa julklappar ska fixas och elias kalas att planera smile1.gif

Nu e jag upptagen med amadeus födelsedag jösses många barn många planeringar smile2.gif

Hur går det annars ?

Mår du illa eller slabb du detta med besökande av toalett  smile5.gif       
    Hehe ja jag e beräknad till 19/1 nu så jag lär va strandad val till jul! De första jag sa när vi plussa va att i år håller vi INTE i julen! De har vi gjort de andra åren! Haha

Sonen fyller 2 om en månad så de e snart dax att börja planerna för kalas här med!:)

Nä de har inte gått nåt vidare denna gången heller! Fick hypermesis tidigt så jag har spytt som en gris här hemma! :/ börjar sakta släppa nu dock! Men nu kommer foglossningarna istället! Haha de ska inte vara lätt att vara gravid ju!!
  • SB2011
    Här e vår lilla loppa! Allt såg fint ut på rul men jag var lite för kort gånget så jag får komma tillbaka om ca 3v. bf blev flyttad från 19/1 till 25/1! 
    Trodde de va en tjej jag hade i magen men tji fick jag! Det var en liten pojk! han var så söt och visade upp sig flitigt!
    lyckan e total just nu

• SB2011
    SoMa72 skrev 2013-08-20 09:40:52 följande:

LisaVäntar, det går bra, är tydligen gravid! smile1.gif Trodde den här månaden var körd och såg fram emot vin osv på Kreta, men nu blir det alkoholfritt. smile5.gif
    Hur mår du? smile6.gif

Grattis!
  • SB2011

Har inte orkat skriva så mycket på ett tag men grattis till er nyplussad:) va kul att vi ändå är några som kan följas åt! Hoppas vi blir fler och att ni som försöker får ert plus snart!

Här e de mest skit! Mår fortfarande illa och är orkeslös och nu ovan på det så har mina fogar brakat ihopa helt! Går med kryckor men kan inte gå många meter utan att få jätte ont! Så imorgon kommer sjukgymnast å arbetsterapeut från kommunen hem och ska prova ur rullstol och hjälpmedel!

Men jag får iaf väldigt bra hjälp av vården denna gången måste jag säga!

Dom har varit underbara! Fått snabb å bra hjälp!

Var på mitt andra rul i morse och lillebror va så sprallig! Han slog en kullerbytta under ultraljudet! Fick en rätt cool bild på de!

?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma