Plus igen efter mf/ma
Såhär ser den ut ;) 
Såhär ser den ut ;) 
Vissa dagar suger de verkligen att vara gravid! Älskar min lilla bebis men idag är ingen bra dag!:( har så jävla ont å sitter med sd stup i kvarten! Vill bara att de ska bli januari nu!
Maken kom hem med lite chokladglass innan som vi mumsa på! Men inte äns de piggade upp mig idag! Helt enkelt en piss dag! Tur den snart e över!

Jävlars! Blev inlagd för morgonens blödning.. Allt bra med bebisen, bara min skitkropp som bråkar :(
Men usch för blödningen Lisa! Inte kul - men roligt med en ev flicka till!! Grattis till lyckat RUL!!
Jag är så dålig på att vara inne på familjeliv, men tänkte iaf berätta att vi var på KUB idag och har en fin liten bebis som verkar må toppen än så länge iaf! Fick bf 4 maj!
Grattis till lyckat KUB! ![]()
Och vi fick äntligen svar idag att MKP gick bra och att vi väntar en liten tjej... ![]()
Hej hej på er med
Det går bra, har hållit sig lugnt under sjukskrivningen. Ska på ny koll idag, ser det bra ut ska jag börja leva som vanligt och börja jobba igen på måndag.. 21+3 idag, ett par veckor till så vågar jag börja tro på det på riktigt! Är så vansinnigt trött nu, skulle kunna sova i flera veckor känns det som. För övrigt har vi precis firat vår lilla ettåring, helt galet! :)
Hur mår ni andra?
Men herregud så hemskt du har det!!! Vet hur ont jag tyckte att jag hade förra gången, och jag var inte ens i närheten av hur du har det.. Förstår att fem veckor känns som en livstid när du har det så, men jag hoppas att det åtminstone inte blir värre! Hoppas att lillen mår bra och att ni inte behöver ligga på neo så länge.. Massa tyck-synd-kramar till dig!
Hur gick det idag Lisaväntar?
Stort grattis plutten!!
Själv ligger jag inlagd å har gjort i 3v nu pga min svåra foglossning, överläkarna här säger att de aldrig sett ett sånt svårt fall! Varit många turer fram å tillbax med när de ska förlösa mig (akutsnitt varit på tal många gånger)! Fick en pump insatt i ryggen för att få konstant ryggbedövning för smärtan för nån vecka sen men de gick på tok fel å jag tålde först int morfinet de spruta in sen fick jag sån post spinal huvudvärk så jag var tvungen att ta ut pumpen igen och ligga helt plant i en veckas tid! Gick int att lyfta huvet lite äns!
Lillebror växer dåligt å låg förra veckan på -21,3%(-22 är gränsen för vad som är ok)
Gick in i v34+0 idag och imorgon bitti kl 8 är snitt bokat till! Och då stänger denna babyfabrik för gott! De sterilisera mig samtidigt!
Hoppas ni andra mår bättre!
I måndags kl 8.46 föddes lilla Noah! 2140g 44,5cm lång! Han ligger på neo med sin pappa där han har de kämpigt med andningen! Måste ha cpap med syrgas på!
Själv ligger jag på bb själv utan min bebis å får int ha besök även om jag e själv:( min son där hemma e sjuk me nåt som e väldigt segt å jobbigt så han får vi int träffa nån av oss för inte lille Noah ska bli smittad! Så han bor hos min mormor!

Tack alla??
Han mår bättre nu:) klarar sig med grimma med lägsta möjliga dos av syrgas i:) å äter halva målen från flaska å resten får vi ge på sond!
Eftersom bilder verkar funka sisådär när man använder appen testar jag lägga upp länk till bilder på instagram!
instagram.com/p/iJLifBmKju/
instagram.com/p/iJGlZOmKup/
instagram.com/p/iKI-vuGKjR/
Hoppas dom funkar!
Tack :)
Idag är han helt utan syrgas å äter fint på flaskan så sonden ska tas bort idag! Han håller värmen själv!
Så me tur så får han komma hem till julafton:)
Hoppas Noah fick komma hem till jul och att alla haft en toppenbra jul!!
Hur går de för er här inne?
Själv är jag äntligen hemma! Fick åka in en sväng till pga infektion i livmodern å svårt att kissa!! Men nu börjar man komma in i vardagen igen!