Plus igen efter mf/ma
*kram*

Vet ni vad jag ska göra nu? Haha, jag ska ta min tallrik med nybakad äppelpaj och vaniljglass som min älskling har fixat och gå en trappa ner, sätta mig i våran soffa och...titta på fångarna på fortet!!! Haha, nostalgiiiiii!!!!
Kramar till er alla därute!
Hej alla fina!
Känner mig lite låg just nu och är nog rätt tyst pga det. Känner mig stressad och jag är inget bra med stresshanteringen alls längre, har liksom inga resurser.
Lilleman skolas in på förskolan just nu och det går hur bra som hellst för honom men värre är det för mig. Jag har sådan enorm separationsångest så det finns inte. Idag var första dagen som vi skulle lämna honom helt och jag bröt ihop i bilen hem och sedan hemma sov jag tills det var dags att hämta honom igen. Jag har otroligt svårt för att lämna ifrån mig honom....efter allt med töserna....usch, det bara blixtrade minnesbilder i huvudet på mig hela vägen hem...så ofta som jag har behövt lämna mina töser och åka därifrån i tom bil
Älskade mannen min fick envist förklara för mig att vi får tillbaks vår lilleman när vi kommer till förskolan, att dem inte tänker behålla honom...men ja, jag tycker det är skitjobbigt alltihopa.
sedan skolan....fan vilken skolstress jag har! Jag saknar fortfarande några poäng för resttentorna som jag gjort har inte blivit rättade och var och varannan dag dimper det ner nått jävla mail som påminner mig om hur osäker mina studier i höst är. Först skolan som mailar och trycker på att jag inte kommer få gå om jag inte får mina poäng och att jag har 15 arbetsdagar på mig att få dem (som jag inte kan påverka för tentorna ligger hos läraren) och sedan mail från CSN att dem inte kan ta beslut om mitt studiestöd/lån eftersom jag inte har presterat tillräkligt bra
Så nu måste jag maila min lärare och fråga hur det går OCH skriva ett persoligt brev till CSN där jag förklarar varför jag inte klarat mina studier i våras...suck.
Blä känner jag. Och inte har jag kännt bebis på några dagar heller och det gör ju mitt humär knappast bättre
Förlåt att jag är så egoistisk just nu och bara babblar på om mig själv utan att ge tillbaks så mycket...lite lugn och ro och ni ska se att glada odd är tillbaks....tills dess får ni stå ut
***bamsemegakramisar till er alla från en grinig odd***
Tack snälla rara vad ni är söta...åh, nu blev jag hormonell också *kram*
Längtan efter liten:
Tack för att du delar med dig att du också tyckte det var jobbigt med lämningar. Inte kul när någon annan känner så, men skönt att höra att man inte är själv liksom. Jag pratade med personalen så dem vet om hur jag känner och dem säger att jag får ringa så ofta jag vill (har inte gjort det, men jag ringde idag efter att vi åkte). Min motivation i det hela just nu är att lilleman har så enormt roligt där, han äääälskar stället....jag försöker intala mig att jag gör det till största del för hans skull (själv skulle jag inte ha några problem att vara hemma alls...var ju hemmamamma med töserna)
Nästa UL är inbokat om 1½ vecka och det känns som en evighet tills dess...
*kram*
sofy:
Jag lägger till dig på min vännerlista (och alla andra som vill, säg bara till) så kommer du åt min sida. Jag har en blockering på den pga exet. Jag hoppas verkligen att CSN går att prata med, men det känns jobbigt att behöva skriva det där personliga brevet. Jobbigt att behöva skriva ihop det och nu när jag är så stressad redan så tar det liksom stop. Men jag tänkte att jag ska skriva ihop nått över helgen så jag får iväg det på måndag... *kram till dig med*
sugarrrush:
Jo, innerst inne vet jag ju att jag får hämta hem honom och om jag vill behöver jag ju inte lämna honom heller....men min hjärna skenar iväg liksom...är så rädd att mista honom också. Min hjärna blir helknäpp när seperationsångesten sätter igång...katastroftankarna som kommer är hopplösa
Åh, jag hoppas du har rätt angående bebis....jag längtar så! Och när bebisen kommer så ska lilleman inte gå så många timmar på förskolan heller och jag får ha 2 av alla mina barn nära i massor.
Tack för dina kramar också! *kramar tillbaks*
Mabaja och Sugarrush, Nu har jag lagt till er
***kram till er allihopa***
PS: Det är OK att vara hormonmonster, bara man talar om för sin älskling att man älskar dem trots att man är lite knäpp just nu och påminner dem att man är såhär bara under en begränsad tid ![]()