Plus igen efter mf/ma
Sofy; beklagar! Men framförallt, krya på dig!
Sofy; beklagar! Men framförallt, krya på dig!
Haha det här var intressant! Skulle byta blöja på w2 i morse, kombinerade blöjbytet med att hänga över skurhon och kräkas! :) och jag som egentligen inte ens mår illa, bara på morgonen typ första timmen jag är uppe. :)
Sanna: med mitt ma 2009 kom mensen 25 dagar efter skrapning och hade sen en mens till innan vi blev gravida. Med mitt mf i aug (2012) så hade jag en mens och nu är jag i v 10
Acure: låter som influensa! Sådär hade jag det förra helgen!
Kmw: jag har packat väskan när jag gått hemma med värkar, båda gångerna! ;)
Acure: datorn var vår räddning! ;) wilda kom ju 6 på morgonen så blev många timmar till 15 dagen efter... Willemo kom 7.38 och stannade 12 tim... De få ggr jag försökte vila kom nån in och störde så då gav jag upp och kollade desperate housewifes halva eftermiddagen! :)
Odd: nu är det nära!
KMW: jag tycker att det är mysigt att gå och plocka, vara sysselsatt när värkarna dragit igång. :)
Småbustroll: för mig har det inte varit så stor skillnad. 6 tim med wilda och 5 med Willemo! Troligtvis tog w2 "lång" tid på sig för att vattnet aldrig gick... Det gick i en krystvärk och jag vet att jag tänkte "nej jag kissar på mig inför folk"...
Och tjejer brukar väl vara snäppet mindre så de blir nog lika stora! :)